2015. július 15., szerda

Júliusi Dm kedvence doboz*

Újabb Dm kedvence csomag! Most kerültem be másodjára is a 100 szerencsés közé, akik 3000 forintért megkaphatták a 6-12ezer forint értékű termék válogatást.
Már jó pár DM dobozból kimaradtam, így nagyon örültem, hogy ismét sikerült. 



A csomag 7 darab terméket tartalmaz:




- Helia-D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő 1199.-
- Dove Gentle Exfoliating bőrtápláló krémtusfürdő 649.-
- Alverde krémes olajos testápoló 799.-
- Balea kézapoló 599.-
- Gliss Kur sampon 769.-
- Bionsen deo 849.-
- Alverde liquid szemhéjtus 1299.-
Összesen: 6163.-

Meg vagyok elégedve a csomaggal, legjobban az Alverde testápoló és a Gliss Kur sampon érdekel. A csomagban többnyire krémek vannak, de ebbe a nagy melegbe úgyis gyorsabban kiszárad a bőr. Biztos hamar el fogom használni a termékeket.
A Dove krémtusfürdő talán a legjobb, néha megfeledkezek a krémezésről, így tusolás közben biztos nem fog kimaradni. : )
Balea kézkrémnek nagyon jó illata van, még pluszpont, hogy pumpás kiszerelésben árulják. Jobban szeretem, mint tégelyből kenegetni.

Így ismételten nem bántam meg, hogy megvettem a csomagot. Olyan termékek vannak benne, amit magamtól nem vennék meg, de érdemes kipróbálni. Egyedül a szemhéjtussal nem tudom mit kezdjek. : D A doboz magában aranyos, fehér és sárga színt kapta, tele virágokkal. Amit én mindig megtartok, : ) 

 Nektek hogy tetszik?! : )

Az eddigi csomagok: 


8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is játszottam a DM dobozért, de sajnos engem nem sorsoltak ki, neked viszont gratulálok hozzá! :)
    Ahogy nézem én is teljes mértékben meg lennék elégedve a júliusi csomaggal, s mivel extra száraz a bőröm, biztosan hasznát venném a krémtusfürdőnek és a testápolóknak is. Ha majd sikerült tesztelned a Gliss Kur sampont, írnál róla egy véleményt? Nagyon érdekel, hogy mik a tapasztalataid vele kapcsolatban. :)

    Ölellek, Diush

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnálom, hogy nem sikerült bekerülnöd :/ Én a Nivea tégelyes kézkrémet szoktam, ha nagyon száraz a bőröm.
    Persze mindenképpen lesz majd bejegyzés a samponról. : ) Mostanában kicsit elhanyagoltam a blogot, de próbálok felzárkózni : )

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Én most kifejezetten örülök, hogy nem sikerült, elég csalódott lettem volna a tartalma miatt. A Helia-D Micellás sminklemosót próbáltam, már, nem igazán vagyok megelégedve vele és a többi sem olyan, ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Az Alverde krémes olajos testápoló érdekesnek tűnik, erről szívesen olvasnék majd. ;) Örülök, hogy neked tetszik a tartalma. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a sminklemosóra nem igazán van szükségem, de majd valahogy csak elfogy : ) Én úgy vagyok vele testápolóból sosem elég :D Ezek közül egyiket se próbáltam, de tetszik az illata, állaga.
    1-2héten belül már biztos olvashattok a termékekről a blogon. : )

    VálaszTörlés
  5. Hát nem vagyok elragadtatva a doboz tartalmától!:( Még csak ezután fogom kiváltani, de titkon reménykedtem egy Maybelline The Nudes palettában vagy valami nagyobb durranásra néhány kencénél. Életem első dm doboza elég gyengécskére sikeredett így első ránézésre.

    VálaszTörlés
  6. nekem is ez lenne az első dobozom, most jelentkeztem először érte, de még nem tudom hogy átveszem-e, a többit láttam, és ez eléggé gyengécske

    VálaszTörlés
  7. Hát ha nem vagy megelégedve nem muszáj kiváltani : ) vagy tovább is adhatod valakinek.
    Nekem egyébként az előző dm doboz tetszett volna nagyon, de sajnos nem jött össze..:/

    Szerinem csajok kérdezzetek körbe, hátha valakinek tetszik a doboz ; )

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések