2015. július 18., szombat

Joy neszeszer



Csajok! Ti is beszereztétek már az aktuális újságot, az ajándékkal együtt?! : )
Nekem nagyon tetszenek ezek a neszeszerek, az újsággal együtt mindössze 795 Ft értékben megvásárolható. Én nem szoktam alapjába véve újságot venni, de 800 forintért még magában a neszeszer is megérte, ráadásul elég nagy egy darab, 3 féle neszeszer közül lehet választani, pálmafás, orchideás és a rózsaszín csíkos. Nekem legjobban a képen látható nyerte el a tetszésem. : ) Még az sem zavar annyira, hogy átlátszó, úgyis a táskában a helye általában.

2 megjegyzés:

  1. Mindjárt 2t is beszereztem, nyaralásra kiválóan meg tudtam tömni piperékkel. :) Egy hasonlóba teszem a tartalék fehérneműt, azután pedig a vizes fürdőruhámat, ha strandra megyek.

    VálaszTörlés
  2. Ez sem rossz ötlet, végülis elég nagy, hogy a fehérneműk is beleférjenek : ) Melyik kettőt választottad? : )

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések