2015. július 25., szombat

A két gyöngyszem


Július 15-én vettem át a dm kedvence csomagomat, ellentétben a többséggel nekem nagyon tetszett a doboz tartalma. Azóta rendszeresen használom a termékeket.

Először is a dezodor, talán vele voltak a legnagyobb kételyeim. Nem ismerem ezt a márkát és nekem kicsit "kínainak" tűnt. :D Kellemesen csalódtam. Az illata igen kellemes, nem hagy foltot, hamar beissza a bőröm. Még ebbe a nagy melegben is hasznosnak bizonyul. Az egyetlen rossz, ha epilálás után használom kicsit csíp.


Így nyáron a Balaton, klóros fürdők miatt többször kell hajat mosni, mint általában.                            
Az illata nagyon tetszik és sokáig érezhető. Árban is megfelelő, kis mennyiségben is jól habzik és tisztít. Egyik kedvenc samponom lett.

"Sampon erősen igénybevett, töredezett hajra.
Az Amino-Protein-nel gazdagított formula hatékonyan helyreállítja a hajállományt. A selymesen lágy és érezhetően simább hajért.Hatása rövid időn belül érezhető."

Úgyhogy én erről a dm csomagról csak jókat tudok írni.  

A többi termékről is hamarosan... : )

2 megjegyzés:

  1. A dezodor számomra is kellemes csalódás, még a mostani forró napokon is hatékonyabb annál mint amit alumínium-mentes deo-tól várnék. A sampont még nem próbáltam mert most egyszerre több félét is használok, de kíváncsi vagyok rá nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, hogy neked is használ : ) Remélem a samponról is egy véleményen leszünk, majd írd meg a tapasztalataidat vele kapcsolatban.
    És a többi termékkel kapcsolatban mit tapasztaltál?

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések