2015. május 9., szombat

Májusi kuponnapok :)


Az első Joy napomon elég sok mindent sikerült megvennem, ahogy  a képen is látható. :D Ilyenkor az ember  a bőség zavarába esik és mindent meg akar venni. Én úgy érzem elégedett vagyok, olyan dolgokat sikerült beszereznem, amelyekre mindig szükségem van. Így most sikerült több, mint 6000 Ft-ot spórolnom a kuponokkal. :) Ruhákat nem sikerült vennem, sajnos nem találtam megfelelő kupont hozzá. ;)
Magamnak és a páromnak is sikerült bevásárolnom, ő kapott Adidas parfümöt és hozzá illő sprayt. Ezenkívül nagyon szeretem az Adidas parfümöket, így egy virág illatnál maradtam, igazán kellemes. :) Adidas sprayt még nem próbáltam, remélem meg leszek vele elégedve. Elég sokan dicsérik a márkát.  Beyonce parfümnek nagyon jó illata van, rögtön megtetszett.  Garnier testápolóra leszek kíváncsi, hogy mennyire válik be, eddig még nem igazán próbáltam a termékcsaládot.
Hajlakkot gondolom nem kell ragozni, minden nő otthonában megtalálható egy-két flakonnal. :)
Elséve hajápolót már próbáltam, és elég jól bevált, remélem most sem okoz csalódást, a Schauma samponnal szintén hasonlóak a tapasztalataim.
Silan öblítőnek nagyon jó illata van és elég jó márka, 40%-al olcsóbban pedig igazán megéri.

A termékekről később még biztos olvashattok a blogon.


Nektek mit sikerült begyűjteni?! :)  

xoxo, 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat vettél! Én most inkább könyvekre koncentráltam, abból betáraztam, rogériákból sok mindenre nem volt szükségem, szerencsére felesleges vásárlásba nem bonyolódtam. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Hát én mostanában nagyon ki voltam fogyva, úgyhogy muszáj volt. : ) Könyveken én is gondolkoztam, csak én 1-2 nap alatt kiolvasom őket, így marad a könyvtár. :D

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések