2015. április 15., szerda

Tavasz..:)

Megint egy kis kihagyás után írok. Sajnos annyi minden történik mostanában, hogy nem marad időm a blogolásra, sőt még az olvasásra sem. Jó pár hete ülök pár könyvön is ( Opál, Álmatlanság..).
Ezenkívül még tanulok, így ezzel is foglalkoznom kell, hiszen mindjárt vége a félévnek. :)
Nem rég volt húsvét, utólag is kívánok mindenkinek boldog ünnepeket.



Most már végre kezd javulni az idő, így sokat vagyunk a szabadban. Már nem kell télikabátba vacogni egy kis séta közben. ;´)
Tavasszal sok embernek ismerős a "tavaszi nagytakarítás"?! :D Hát ezt is el kell végezni valakinek. Bár én kivételesen szeretek takarítani, tenni-venni a ház körül.

Most sajnos kimaradtam az áprilisi dm kedvence csomagból is.Jelentkeztem, de hát nem kerülhetek mindig a szerencsések közé.
Azt még nem tudom, hogy sajnáljam vagy sem, hogy nem kerültem be. Még nem látom senkinél a mostani doboz tartalmát.

A szerdai VKP posztból is kimaradtam, pedig a téma a kedvenc könyv volt, ( Kedvencem: Libba Bray: Gemma Trilógia) amiről igen sokat tudtam volna írni. :)

xoxo,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések