2015. április 25., szombat

Joy napok..


Ti is beszereztétek már a Joy legújabb számát? :) 
Én elsősorban a kuponok miatt vásároltam meg.
Eddig még sosem vettem ilyen újságot, bár más egyéb újságot sem. Most viszont úgy döntöttem kipróbálom, ugyanis rengeteg helyen láttam reklámozva magát a magazint, és a kupon napokat is.
Aki még nem hallott róla: az aktuális napok május 7.8.9.-én lesznek. A kijelölt helyeken lehet beváltani a kuponokat.
A kuponok között ruha, cipő, wellness, kozmetikum és még sok más kedvezménnyel találkozhatunk. Mostani lapban 220 kupon található. Így az ember kedvére válogathat közülük.
A magazinban volt még egy Bu. márkájú illatminta is, ami nekem nagyon megtetszett. :)

Rengeteg kupon van, mindet nem fogom felhasználni és van ami nem is érdekel, de megéri 600 forintot költeni ezért az újságra. Persze nem csak a kuponok miatt éri meg, van benne néhány hasznos tipp az öltözködéssel, edzéssel kapcsolatban és még sok más. A címlapon pedig az egyik nagy kedvencem kapott helyet, Leighton Meester, akit a Gossip Girl-ből ismerhettek.

Ami leginkább érdekel azok a szépségápolási termékek és a Tally Weijl-es kupon ezenkívül meglátjuk mi sül ki belőle. :)
Majd a Joy-napok után biztos látni fogtok képeket a blogon a szerzeményeimről. 

xoxo,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések