2015. március 21., szombat

Márciusi kedvencek*


Így március végén, épp időben, esedékes ez a bejegyzést. :D Kicsit le vagyok maradva a dolgaimmal, de a blogolást nem tervezem abbahagyni. Így most sietősen egy rövid cikket írok.
Jeleztétek nekem itt és facebookon is, hogy szívesen látnátok több könyves és szépségápolási cikket.
Mivel nem nagyon sminkelem magam, így nem fogtok alapozók és szemceruzák rengetegét látni a blogon. :D De próbálkozom. : )



Amiket mostanában használok termékek a képen láthatók.
Arclemosóm továbbra is az Yves Rocher kamillás terméke. Krémes állagú és jó illatú.
Mostanában eléggé rákattantam a Fa termékcsaládra, egész jók az új termékeik. Dezodorokkal mindig bajban voltam, de most ez elég jól beválik. A spray epilálás után továbbra is csíp, de több rosszat nem tudok róla mondani. Pedig régebben nem szerettem őket, most már csak a Rexona termékekkel nem vagyok kibékülve (rossz illatúak, és nem használnak).

A Dm kedvence csomag novemberi kiadásából még megvan az Alverde testápolóm, bár már kifogyóban van. Nagyon szeretem, hamar felszívódik, az illata joghurthoz hasonló. Finom :)
Yves Rocher balzsamom is kifogyóban van, hetente egyszer használom, selymes, lágy lesz tőle  a hajam, nem zsírosodik.
A Schauma sampont most vásároltam, többnyire az illata miatt. Nagyon kellemes. :) Kétszer használtam, eddig bevált, nem zsírosodik a hajam és az illata is sokáig megmarad. Tetszik!
A Baba tusfürdőről nem tudok sokat mondani, Pennybe lehet kapni, 3 darabos kiszerelésben.  Így olcsóbb. Eddig a Nivea tusfürdőket próbáltam végig, talán az kicsit sűrűbb, de ez sem rossz.

xoxo,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések