2015. március 2., hétfő

Gossip girl - régi kedvenc : )


Már kezdek kifogyni a filmekből-sorozatokból, így újranézem régi kedvenceimet. Született feleségek után rátértem a pletykafészkekre. Szerintem lányok körében mindenki ismeri ezt a sorozatot. : D Aki pedig nem, annak csak ajánlani tudom. ; )



Serena és Blair története, ők elvileg legjobb barátnők?! Hát ezt a részét a sztorinak valahogy sosem tudtam megérteni. Legjobb barátnőd pasijával lefeküdni?! Jó persze, néha mindenki hibázik. Na de ekkorát?! Ha velem ilyet csinálna valaki, annak sosem bocsájtanám meg. Ezt félretéve, újra barátnők és happy end. DE mégsem! A történet során valahogy mindig keresztbe tesznek egymásnak. Ezt félretéve viszont, amikor valami nagyobb gond történt, például amikor Serena újra inni kezd, vagy eltűnik, vagy amikor kiderül, hogy véletlenül meghalt valaki.. stb.. mindig jött a felmentősereg és kisegítette. A csapathoz még Chuck és  Nate is társult. Szóval valahogy én nem tudom... legjobb barátok.. de mégsem?! Na mindegy, lehet csak én nem tudom ezen túltenni magam. :D
Ezt mellőzve a kedvencem a hálaadás,aminek mindig veszekedés a vége.
Azt hiszem minden évadban leadtak egy ilyen részt. Legjobb!! : )


Az állandó szereplők mellett, feltűnnek más sorozatok kedvenc szereplőim is. Azért nem minden történetben ilyen színes a szereplőgárda, persze nem minden történetben fekszik le mindenki legalább 10-10 emberrel. :D Na nembaj.

Talán tavaly néztem meg először a sorozatot, valahogy sosem tetszett a tartalom és a főkép, ami Serenat ábrázolja egy érdekes pozícióban.  Így először kicsit nehezen ültem neki, de végül nagyon megtetszett. Kár, hogy az utolsó évadot csak feliratosan lehet megtekinteni.


Kedvenc karaktereim, Blair és Chuck.
Blair hozzám közelebb áll mint Serena karaktere. Serena valahogy nekem kicsit unszimpatikus, és kétszínű. Persze Blair is, de ő valahogy számomra szerethetőbb.
Nate olyan szürke karakter, kivéve talán amikor összejön Serenaval, én még szurkoltam is nekik.
A fiúk közül talán Chuck a kedvencem, én elítélem az ilyen "mindenkivel lefekszem, iszok és drogozok" embereket. Talán csak Blairrel közös jelenetek miatt vált szerethetővé. Na meg persze amikor kapott egy kutyust. :)
Örültem, hogy a végén sikerül nekik minden akadályt leküzdeni és összeházasodni. :) Igazán aranyosak és szórakoztatóak ők ketten.




Na de ki is a Gossip Girl?! 
Én a sorozat elején a blogot és magát a személyt csak a mese részének, mesemondónak tekintettem, Végülis legtöbb galibát a különböző színes bejegyzések okoztak. Amúgy én mindig Danre gyanakodtam, például az első részben, amikor Serena visszatér, és elmegy egy helyre inni. Itt mutatják ahogy Jenny bejön Dan szobájába és a háttérbe ott a blog. Ezenkívül ő volt az egyetlen kívülálló, akinek valamilyen indoka is lett volna veszekedéseket generálni a manhattani elit körökben. Jenny pedig végig tudta. Sajnáltam, hogy Jenny később csak mellékszereplőként tűnik fel. A divatbemutatóval, Lily partiján igen nagyot szakított. :D
A sorozat utolsó epizódját szerintem jól csinálták meg, végül kiderül, ki is a GG. Ezenkívül rengeteg szereplőt viszontláthatunk, akár csak 5 másodpercre is. :) Remélem ezek után másoknak is kedvet csináltam újranézni a sorozatot. : )
Nektek mi a véleményetek?! :)

xoxo,

4 megjegyzés:

  1. júúj én is imádom ezt a sorozatot, régebben többször is megnéztem, most is kedvet adtál hozzá :)) nekem is Blair és Chuck a kedvencem. :D
    amúgy szerintem jobb lett volna valaki más Gossip Girl-nek, ez a része nem tetszett :/

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, hogy kedvet kaptál a bejegyzés miatt :) Érdekes, hogy Gossip Girl szerintem főképp Serenaról szól és mégsem említi meg senki mondjuk a kedvencei között. De lehet csak én látom rosszul. :D
    Dannel nekem nem volt bajom, az a rész viszont fura volt, amikor összevissza "dobálták" a GG szerepét. ( itt Georginát, Serenát és társait értem, akik belekontárkodtak a laptopba)

    Ui: Megnéztem a blogod és nagyon tetszett, többször is ellátogatok majd ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát nemtudom, nekem Serena soha nem volt szimpatikus, meg szerintem nem is annyira tökéletes, mint ahogy sokan beállítják. :)
    Köszönöm szépen :))

    VálaszTörlés
  4. Akkor egy véleményen vagyunk. : )

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések