2015. március 5., csütörtök

Fasírozott baconbe tekerve



Aki kicsit komolyabban foglalkozik az alakjával, annak étrendet is kell váltania. Már korábban is említettem, hogy én azért nem szeretném teljesen elhagyni az édességet, lisztféléket, stb...
Inkább fokozatosan próbálok haladni.



Úgyhogy ma egy könnyű receptet hoztam nektek.

- 1 kg darálthús
- 1 csomag bacon ( ha lehet választani füstölt, vagy sima között, simát szoktam)
- 3-4 tojás
- 1 nagyobb vöröshagyma ( vagy amennyit kívánsz: )
- 3-4 gerezd fokhagyma ( tetszés szerint )
- ízlés szerint: pirospaprikapor, só, bors, majoranna, vegeta
Esetleg: paprika ( lecsópaprika) apróra szelve


Nagyon egyszerű.
Apróra szeled a hagymákat, egy tálba teszed a hússal és a füszerekkel, tojással. ( paprikával)
Fél órára állni lehet hagyni, de nem mindig szoktam. Aztán sütőpapírral kibélelt tepsibe teszem, és baconnel betekerem. Közepes hőfokon addig sütöm, amíg a bacon meg nem pirul.

Köretnek hozzá én párolt zöldséget szoktam csinálni ( répa, karfiol, brokkoli, borsó, stb.. ).

Elsőre lehet kicsit soknak tűnhet a hagyma, de egyáltalán nem fog érződni, miután kisült a fasírt. :)

Jó étvágyat hozzá! : )

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Hétvégén pont ennek egy variánsa volt étlapon és imádom! Mi közepes méretű golyókat szoktunk betekerni fél baconbe, így jobban átjárja a füstölt íz a fasírtot :)

    VálaszTörlés
  2. úgy még nem próbáltam, de majd annak is eljön az ideje ; )

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések