2015. február 25., szerda

Visszatérés


Sajnos egy kis időre félre kellett tennem az írást. Így elnézést kérek azoktól a csekély számú rajongóimtól, akik olvasták a bejegyzéseimet. :D Bár jó volt látni, hogy még ennyi idő után is néha idetéved valaki az oldalamra. ; ) Most próbálom folytatni...
Néha elég nehéz fenntartani az érdeklődést, ha nincs semmilyen ötletem, hogy épp miről írjak.
Tapasztalataim szerint erőltetni a dolgot nem lehet, abból mindig csak rossz sül ki. :D 

Itt van megint a szokásos kérdés: Mit is írjak most?! és társai. 
Vannak akik a szépségápolással, divattal, könyvekkel és még rengeteg más témával foglalkoznak. Én nem igazán tudom hova tartozzak, szívesen írok a könyvekről, mert rengeteg könyvet olvasok. Szeretem a szépségápolási cuccokat és a ruhákat is. Viszont van saját véleményem is a dolgokról, de van amikor ezt nem írhatom le  ( nem biztos, hogy mindenki örülne neki :D ).

Szóval most újra nekiállok, remélem szívesen olvassátok ezentúl is a bejegyzéseimet. 

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél, várom az új bejegyzéseket! Én személy szerint szépségápolási dolgokról, könyvekről is szívesen olvasnék tőled, a saját véleményedre meg főképp kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, aranyos vagy. : ) Igen, ezentúl kicsit másképp írok majd, vagyis ez a célom. Remélem sikerül is : D ( azért kis türelmet kérek:)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések