2015. február 26., csütörtök

Egészségesebben


Mostanában sokat foglalkozom az edzéssel, az étrenddel. Még újévkor megfogadtam, hogy ezentúl nem fogom kihagyni a napi mozgást. Tudom, szilveszterkor mindenki megfogadta, hogy ezentúl edzeni fog, satöbbi... :D  Régebben is szoktam edzeni, csak csak nem voltam elég kitartó.
Sosem volt problémám a súlyommal, ahogy most sincs. Nem az a célom, hogy rövid idő alatt látványosan lefogyjak, utána meg folytathassam az esetleg egészségtelen életmódot, hanem alapjába véve egészségesebb legyek. Így  érezem magamon, hogy könnyebben kelek, fekszem, tanulok, jobban megy az edzés és a mozgás, stb...






Nézzük is az én új szabályaimat: 
- nem teli hassal lefeküdni
- kevesebb édesség ( mondhatnám, hogy nincs édesség, de azt egyszerűen én nem tudom megállni :D Így próbálok törekedni, hogy minél kevesebb legyen és ha eszek is csokit, azt ne vacsora után, tévénézés közbe tegyem)
- több gyümölcs, zöldség, hús
- mekis kaja és társai kizárva
- 3-4 óra étkezések között ( ne csak hobbiból egyek, hanem amikor már tényleg éhes vagyok)
- több folyadék ( ami főleg víz, a cukros, szénsavas üdítőitalok kizárva )

A többiről bővebben később....

xoxo




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések