2014. november 15., szombat

Mosási szokások


Nagyon kényes vagyok a koszos, foltos ruhákra. Szeretem, ha minden tiszta, jó illatú lesz. Egy héten legalább egyszer kell mosni, hiszen hamar összegyűlik a szennyes. Külön szoktam választani a ruhákat, nyilván fehér, sötét, világos, ilyesmi csoportokra osztom. Van külön mosószerem a fehér és a színes ruhákhoz is.

Az egyik legjobb mosószer szerintem, az első képen látható Perwoll Wool&Silk, aminek nagyon jó illata van és sokáig érződik a ruhákon is.  
"Perwoll Wool & Silk Formamegújító hatással - ajánljuk bármilyen színű gyapjúhoz, selyemhez, vagy kényes anyaghoz. Erősíti az anyag szálait, és segít helyreállítani a kinyúlt textil  rugalmasságát minden mosással."

Az Ariel mosószert inkább a kézi mosáshoz használom. Ez annyira nem különleges, de jól tisztít.


 Különösen érzékeny vagyok a fehér ruhákra, ezért azokra nagyobb gondot is fordítok. Először is fehérítőt használok előmosásban,aztán külön fehér ruhákhoz való mosóport.

Eddig fehérítők közül csak a Domestost próbáltam, de be is vált.
"Sűrű fehérítő folyadék. Ragyogó fehérség! Domestos a fehér ruhák fehérítésére. A Domestos egy különösen sűrű fehérítő folyadék, mely nemcsak hatékonyan tisztítja ruháit, hanem állagából adódóan pontosan és irányíthatóan adagolható. Biztonságosan használható mosógépben is."

Mindig használok öblítőt.
A Doussy-t a Lidlben vásároltam, az illata miatt próbáltam ki először. Szerintem a fehér a legjobb illatú, többfajta színben is kapható, sokáig érezhető a ruhákon.
"Különösen az érzékeny bőrre kifejlesztve - a textília érezhetően puhává válik, a harmónikus illat hosszan megmarad. "

A Blink textilöblítőt a Müllerben vásároltam, akcióban láttam 399 forintért.  Az illata, a Doussy-hoz hasonlóan kellemes. A ruhákon is sokáig megmarad, nekem bevált. :)
"Blink szenzitív textilöblítő balzsam. Dermatológiailag tesztelt, bőrbarát tulajdonságokkal rendelkezik.
Érzékeny bőrűeknek és gyermekeknek ajánlva.Integrált gyűrődés, elektrosztatikusság elleni védelemmel. Álomszerű puhasággá változtatja a textíliát, és egyedülálló illatot biztosít.Vasaláskönnyítőt tartalmaz."

LEL márkájú mosószert a Lidlben vásároltam, 2400 Ft körül van az ára, ami nem drága, főleg, hogy több hónapon át kitart. Ez a fajta mosópor konkrétan a fehér ruhákhoz való.
Manapság már a modernebb folyékony-gél állagú mosószereket használja már többen, én a por állagú mosószereket is kedvelem. Az előnye, hogy kevesebbe kerül és több ideig is elég, mint a folyékony. A hátránya az, hogy meg tud látszani a ruhákon a por, persze ha jól van mosva ez nem nagyon fordulhat elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések