2014. november 21., péntek

Karácsonyi ajándékötletek


Egy hónap és karácsony. Ti már elkezdtétek begyűjteni az ajándékokat?!:)
 Én utálom az utolsó pillanatokra hagyni az ajándékválasztást, már jóval karácsony előtt eldöntöm fejben, hogy mit is akarok majd adni, persze ez néha megváltozik. : ) Karácsony előtt 2-3 héttel pedig elkezdem beszerezni az ajándékokat. Nem szeretem az utolsó nyüzsis időszakra hagyni az ilyesmit.



A barátomnak karácsonyra már rengeteg dolgot vettem az elmúlt években. Például volt közte laptoptáska, parfüm, borotválkozószett, fényképalbum, pulcsi, sál, saját képünkkel ellátott párna - maci, stb.
Én is rengeteg változatos ajándékot kaptam már tőle. Kozmetikum, ruha, hajvasaló, könyv, ékszer, táska,
bögre és még sorolhatnám.
Akik régóta vannak együtt, talán nekik nehezebb a dolguk. Sokszor csináltam olyat, valamilyen ünnep előtt, hogy elmentünk a boltba és kérdezgettem, hogy melyik tetszik. Persze neki fogalma se volt, hogy később a kiválasztott darabot kapja ajándékba. : )
Már elkezdték kipakolni a nagyobb áruházakban ( Interspar, Tesco) az ajándékcsomagokat. Az ilyen férfi-női tusfürdő, borotva és hasonló csomagokra gondoltam, amelyek nincsenek is olyan rossz árban.

Akinek még nem sikerült eldönteni, hogy mit is ajándékozzon. Adok egy két tippet. :)

Nőknek:
Férfiaknak:



Jó vásárolgatást! : )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések