2014. november 11., kedd

Elfogytak : )

Most, hogy így pár hét kimaradt a blogomon, egy olyan bejegyzést hoztam nektek, amely azokat a termékeket mutatja be, amelyek az elmúlt hónapban elfogytak.



A felső sorban az Yves Rocher termékek szerepelnek: arckrém, dezodor, sampon és arctisztító. El kell, hogy mondjam egyik termékben sem csalódtam. Már régebben is írtam róla a blogon, hogy nagyon megszerettem ezt a márkát. : ) A kedvencem az arckrém és a dezodor volt, mindkettő kellemes illatú. Az arckrémtől nem száradt ki a bőröm és nem lett zsíros hatás utána sem.
A samponnak a hátránya, hogy nagyon rossz az illata és nem habzik annyira, mint a többi, amiket eddig próbáltam.
Az arctisztító bevált, szerintem a jövőben is befektetek egy ehhez hasonlóra. : )

Az alsó sorban egész változatos termékek szerepelnek.
Labellot mindig használok, főleg így ősszel, amikor már hidegebb az idő és jobban kirepedezik a szám. Rengeteg fajtát próbáltam már, a kedvencem a cseresznyés.
Baba tusfürdő a Pennyből származik, akció keretében 3 db volt 1200 Ft, nem bántam meg, ugyanis az illata nagyon jó és sokáig érződik. : )
Nivea dezodor nem is kérdés, hiszen legtöbben mindennap használunk ilyet.
Herba száraz samponról már írtam bejegyzést, nekem sokat segít, ezért a polcomon mindig van belőle legalább kettő.
Az utolsó Alverde, amit a dm kedvence csomagban kaptam, az illata kellemes. Talán egy kicsit még feszesítí is a bőrt, ahogy rá van írva, bár én az ilyenekben sosem hittem igazán. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések