2014. október 8., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc zenék

Én is csatlakoztam a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezéshez. Örültem, amikor rátaláltam, így két hetente egyel több bejegyzést posztolhatok ki. :)

A mostani téma: Kedvenc zenék


Hát ez egy elég érdekes dolog nálam. Ugyanis nem hallgatok zenét. (Hogy lehet zene nélkül élni?! Te nem hallgatsz zenét?!-és társai)  Régebben rengeteget hallgattam, hazaértem a suliból, bekapcsoltam a gépet és automatikusan a zenét is. Telefonomon is voltak számok, buszozás közben, iskolában, stb helyeken unaloműzésnek jól jött.
Aztán nem tudom, találtam jobb elfoglaltságot is. Szeretem a zenét, ha valaki hallgatja, vagy szól a rádióban én is meghallgatom, de magamtól nem nyomok be számokat, mint régen. Inkább olvasok, sorozatokat, filmeket nézek.


A téma mégis csak a kedvenc zenék, szóval lássuk:
Szeretem a spanyol zenéket, szerintem a spanyol egy szép nyelv. Kicsit tanultam is, ezért valamennyire megértem a nyelvet. A spanyol telenovellákat is imádom, a főcímdalok szépek. Ezeket szívesen elhallgatom.

Előadók:
Jencarlos
Lucero
Enrique Iglesias
Gaby Spanic
Laura Pausini

Ezenkívül van pár magyar előadó, akinek a számait főleg régebben hallgattam, még most is a fülemben van a dalszöveg.
Quimby
Zöldpardon
Tankcsapda
Magashegyi Underground
Sub Bass Monster
30Y
Fankadeli

Egyéb:

Yves LaRock
Sean Paul
Pitbull
és társai :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések