2014. október 15., szerda

Végzet ereklyéi sorozat?!




Nem tudom ti értesültetek-e már róla.
Ma olvastam a http://www.vegzetereklyei.net oldalon, hogy nem lesz több film a híres Cassandra Clare által írt könyvekből. Helyette viszont lesz egy sorozat, amit a következő évre terveznek. Én örülök, az eddigi film nem nyerte el a tetszésem. Persze jó volt látni képekbe is az árnyvadászok világát, de nem éreztem olyannak, amilyennek a könyvben le volt írva.
Az is kérdés, hogy mi lesz a szereplőkkel, mert ők a filmre szerződtek. Én nem bánnám, ha új szereplők lennének, nem így képzeltem el Jace-t és Claryt és a többiekkel sem voltam megelégedve.
Talán a sorozat jobbnak ígérkezik, jobban bele tudnak menni a részletekbe, így szívesen megnézném. : )
 A sorozatot Ed Decter producer rendezi majd, ő rendezte az ügyféllistát is Jennifer Love Hewittel. Imádtam a sorozatot, persze az teljesen más kategória. : )


Ti mit szóltok hozzá?!: )

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kíra!
    A blogodat az egyik facebookos csoportban találtam meg Ecseri Dóri posztja alatt egy kommentben.
    Amit a többiek is mondtak, kár, hogy nincsen feliratkozó modul:/
    De ennek ellenére megoldottam a dolgot és feltettelek a kedvenekbe ;)
    Azért ez alá a posztod alá írok mert én is árnyvadász rajongó vagyok.
    A film nekem sem nyerte el a tetszésemet, mert sok dolgot kihagytakbelőle! Remélem hogy a sorozatban nem fognak ennyi dolgot cenzúrázni (PL.: Alec & Magnus itt arra célzok hogy elvileg úgy lett volna hogy nem lesz benen az hogy ők összejönnek, mert homoszexuálisak) És nem fognak ennyi mindent kivenni! (PL.: Raphaelt remélem így kell írni)
    A szereplőket én sem pont így képzeltem, de szavaró lenne számomra, ha megváltoznának, mert már megszoktam őket és teljesen bele szeredtem Alec, Magnus, és Jase színészeibe, Valentine-ről nem is beszélve. Viszont Aidan Turner-rel (Luke) nem vagyok kibékülve, mivel őt már megszerettem Az A Vámpír a Vérfarkas és a Szellem című sorozatban ahol ő egy vérengző vámpírt alakított, nem stimmelt ez az én sajátos dobozkám róla a Luke-szerepre!
    Köszönöm a vélemény nyílvánítás lehetőségét, öröm olyannal "találkozni", aki szintén B.O.C. rajongó! :)
    Xoxo Andy H.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Andy!
    Örülök, hogy ennyit írtál és, hogy szóltál a modulról. Teljesen kiment a fejemből.: ) Már létre is hoztam a modult, így ha szeretnél még feliratkozhatsz.. : )
    Én Cassandra Clare könyveit imádom, bár nekem a pokoli szerkezet trilógia jobban elnyerte a tetszésemet. A végzet ereklyéi sorozatból már csak az utolsó könyv hiányzik. :)
    A cenzúra dolgot én is remélem, nekem Clare és Jace annyira nem nyerte el a tetszésem és a Luke-t alakító színésszel kapcsolatban egyetértek veled. Én is néztem az Being Human-t. :)

    Remélem még visszatérsz a blogomra. : )

    Üdvözlettel: Kira

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések