2014. október 11., szombat

Szolárium


Már nem süt annyit a nap, mint nyáron. Ezért én is azok közé tartozom, akik szolárium csöveire váltották a napsugarakat. Már rég nem jártam szoliba, most úgy éreztem nem árt egy kicsit meglátogatni. A nyáron nem igen volt alkalmam a napozásra.
Régebben "csokicső" szoliba jártam, most áttértem a KiwiSun-ra. Már egyre több városban találkozhatunk, ezzel a névvel szoláriumot.



"A KiwiSun egy olyan a világon egyedülálló szolárium koncepció, ahol nem ég meg a bőröd*, nem pirosodik, nem szárad ki, nem ráncosodik úgy, mint a hagyományos szoláriumokban, hanem kíméletesen és gyönyörűen barnul."

Most voltam még csak 3.alkalommal, még nem tudok igazán véleményt mondani a hatásairól, de eddig szépen barnulok. :) Emellett szépen kialakított, stílusos, igényes hely. Vannak fekvő és álló gépek is, én a fekvőt szoktam választani. :)

Az ára is kedvező, én bérletet vásároltam 4300 forintért, 7 perc egy egység, a bérlet 10 egységet ér.   

A szolárium jótékony hatásai:■  UV fény legismertebb pozitív hatása, hogy elősegíti a D-vitamin szintézisét, és így a csontritkulás kialakulásának az esélyét.
■ Fényszegény téli időszakban a depresszió kiváló ellenszere.
■ Stressz oldó, hangulatjavító hatása sem elhanyagolható.
■ Serkenti a hormon- és az immunrendszer működését, így a téli megfázások megelőzésére is alkalmazható.
■ A zsíros bőr faggyútermelődésének szabályozására, ekcémára is jótékony hatású.
■ A napozást megelőzően, a bőr felkészítésére is kiválóan alkalmazható. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések