2014. október 4., szombat

Őszi/téli darabok


Régen írtam már gardrób bejegyzést, pedig mindig veszek valami új cuccot.:D Épp itt az ideje!
Most pár melegebb csizmát/ruhadarabot hoztam.

Már régóta kinéztem magamnak egy ilyen cuki, plüss pulcsit. :) Most végre sikerült megvennem. Itt az ősz, jön a tél, ez a pulcsi pont jó lesz a hidegebb időkre.


Mostani egyik kedvenc felsőm. Nem szoktam kedvelni a számos ruhákat, de ez most megtetszett - éppen kimentem a boltból, amikor megláttam. Egyből beleszerettem. :)

Ilyen stílusú felsőket általában nem szoktam venni, de mindent ki kell próbálni. A vállánál kis szegecsek vannak, elől rövidebb, hátul hosszabb fazonú. A fogason látva voltak kétségeim, de felvettem és nagyon megtetszett - érdemes felpróbálni számunkra szokatlan darabokat is időnként! :)





 Olyan nehéz manapság jó és szép csizmát venni. Tavaly is vettem egy csizmát pár alkalmat kibírt, aztán folyton beázott, ami elég kellemetlen. Ráadásul pénzpazarlás, mert téli csizmaként semmit se ért, közben pedig 10 000 Ft volt. :/
 Ezek a csizmák,( jó, a kis őszi csizma kivételével) azok amelyek egyáltalán nem áztak be eddig. Úgyhogy nagyon örültem, amikor nem úgy kellett iskolába mennem, hogy már folyik a cipőmből a víz.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a csizmák, és az elején a macis póló nagyon édes! (:

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, :) Igen a pulcsi a legújabb kedvencem :)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések