2014. október 14., kedd

Októberi DM kedvence csomag*

Akinek nem mond semmit a cím, itt megismerkedhet azzal, hogy mit is takar a DM kedvence csomag. :)



Most végre én is bekerültem a 100 szerencsés közé, akik 3000 forintért kaphatták meg a 6-12ezer forint értékű termék válogatást. Eddig nem sikerült bekerülnöm, így nagyon boldog voltam, amikor e-mailben értesítettek arról, hogy egyike lettem a szerencséseknek.
Így ma el is mentem az általam megjelölt üzletbe a csomagomért.
Hazaérve első dolgom volt, hogy megnézzem a termékeket és megosszam veletek. : )
  A doboz olyan karácsonyi hangulatot idéz számomra a piros és zöld árnyalataival. : )

Nagyon tetszenek, amiket a csomagban találtam, szerintem ez az eddigi legjobb csomag (itt meg tudjátok nézni a júliusi és áprilisi csomagokat is)


A csomag tartalmának eredeti ára: 11.440 Ft.
8 db terméket tartalmaz:
- s.he szemhéjpúder, quattro (több színben): 1199.-
- L'Oréal So Couture Super Liner szemhéjtus: 1999.-
- Gliss Kur BB Cream 11 in 1 hajszépítő pakolás: 1299.-
- Nivea Men Sensitive Cooling After Shave Lotion: 1999.-
- Ampi Pur Winter Garden illatgyertya: 1049.-
- Alverde Q10 testápoló mangóvajjal és articsóka kivonattal: 799.-
- Dove Caring Protection Tápláló Krémtusfürdő: 499.-
- Dove pisztáciás testápoló olaj: 2599.-

Legjobban talán a Dove termékeknek és a Gliss Kur  BB hajszépítő pakolásnak örültem, de minden terméknek hasznát tudom venni. Jó, egyedül a After Shave-nek nem : D De neki is jó helye lesz. : )


Nektek hogy tetszik?! : )

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök a bejegyzésednek! Így már nem szomorkodom annyira, hogy lemaradtam a dobozról, mert ez a tartalom nem túl meggyőző számomra. De örülök, hogy te örülsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan?! : ) Miért nem nyerte el a tetszésed?: ) Nekem ez tetszik eddig a legjobban, a többivel én is úgy voltam, ahogy Te most. : D

      Törlés
    2. A tus az egyetlen, amit elhasználtam volna. A többi nem az én termékem. Az előző csomagok viszont tetszettek...Nem vagyunk egyformák :)

      Törlés
  2. Hát nem vagyunk. : ) Főleg, hogy nekem a tus az, amire nincs szükségem. :)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések