2014. október 6., hétfő

Csajos sorozatok

Mindenkinek vannak kedvenc sorozatai. Nekem ezek az épp aktuális csajos kedvencek. :)



Egyszerűen fárasztó. Két lányról szól, akik egy étkezdében dolgoznak, közben saját cupcake vállalkozást akarnak indítani, nem nagy sikerrel. Caroline egy gazdag lány volt, aki elvesztette a vagyonát, így próbál beilleszkedni, a számára szokatlan világba. Még Stifler mamája is feltűnik, aki itt is hozza szokásos formáját.:D


Kertvárosban játszódik, érdekes humorú sorozat. Első látásra egyáltalán nem tetszett. Pár rész után elnyerte a tetszésem, de azért kicsit szokni kell. Dallas a kedvencem. :) A lánya, Dália olyan kifejezéstelen, persze ez a szerepe, mégis olyan nehéz megértenem, hogy valaki tud ennyire semmilyen lenni. :D


Van egy olyan érzésem, hogy nem mostanában tudom meg kicsoda A. Ettől eltekintve imádom a sorozatot, az első résztől fogva. Imádom a lányok ruháit, stílusát.



A Szex és New York című sorozatért sosem voltam oda, nem tetszik. Ellentétben Carrie naplójával, aranyos sorozat. Bár nekem egy ideig eltartott rájönnöm, hogy a kettőnek köze van egymáshoz.:D




Pletykafészkek, szerintem erről nem is kell többet mondani. Blair a kedvenc, a ruhái, a stílusa, a haja, a háza... :)





Szerintem mások is mondták már azt, hogy bárcsak ilyen barátaim lennének.
Örök kedvenc, megunhatatlan.



Eva Longoria producerként is jól szerepel. Kicsit született feleségek hangulatot idéz a sorozat. Alig várom a 3.évadot. :)



 "Egy testvérpár története, akik egy arcon osztoznak"
Nem kimondottan csajos sorozat, de szerintem egy próbát megér. A főszereplő szerintem jó választás, remekül játssza a kettős szerepet.



A többi sorozattól talán kicsit elüt, de megkedveltem. Két lányról szól, akiket születésükkor elcseréltek. Később rájönnek erre, próbálnak beilleszkedni az új környezetbe. Nehezíti a dolgokat, hogy az egyik lány siket. Sok a jelbeszéd a sorozatban, ami kicsit érdekesség teszi. 



A szellemekkel suttogókból már jól ismert, Jennifer Love Hewitt kapta a főszerepet. Megkedveltem ezt a nem éppen visszafogott énjét is a színésznőnek. Kár, hogy nem adták ki a 3.évadot.


Ti miket néztek?! :)

2 megjegyzés:

  1. A Devious Maids creatora (nem tudom magyarul :/ :D ) Marc Cherry, aki a Szuletett felesegeke is volt, azert lehet ismeros :)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések