2014. október 13., hétfő

A játékok világában

Most egy kicsit rendhagyó bejegyzést hoztam nektek. Szerintem nem csak a fiúk tudnak számítógépes játékokon játszani. Én személy szerint rajongok a pc játékokért, és ezen nem csak a Sims és hasonló játékokat értem, persze azokat is nagyon szeretem.Ezek nem jellemzően csajos játékok lesznek most, de nyugtassatok meg, hogy nem csak én ismerem őket! :D A soron következő játékokat már nem egyszer játszottam végig.
Nézzünk párat, kíváncsi vagyok ti lányok mennyit ismertek fel közülük?! :)

- Trine 2
A varázsló, a zsoldos és a katona kalandja számomra igen szokatlan volt, hiszen a történet során a szereplők közt szabadon válthatunk, így kihasználva egyéni életerejüket, tulajdonságaikat. Ez nagyon sokat dob a játékélményen, hiszen 3 szereplő bőrébe bújhatunk szinte egyszerre, emellett a játék képi világi is lenyűgöző.

- Witcher 2
A Witcher univerzum ismerős lehet akár a könyvek polcáról is, hiszen kiadtak többet is belőle - a történetet és a világban szereplő személyeket, lényeket ismerhetjük meg bennük - viszont ami számomra érdekes volt, az a játék. Az első rész nagyon tetszett, az első RPG volt, amit kijátszottam életem során, a második pedig a Witcher 2 :) Érdekesség, hogy az első rész előzményeit ismerhetjük meg a másodikat kijátszva. Egy különleges képességekkel megáldott zsoldost irányíthatunk, a játék során a párbajok mellett pedig a párbeszédek menete befolyásolhatja a történet végét - így érdemes többször is nekifutni.

- Avatar


Elsősorban a képi világ miatt kezdtem bele, ami nagyon megfogott, akárcsak a film. Szeretem az olyan játékokat, ahol szabadon lehet mászkálni, pont mint ebben. A küldetések nagyon egyhangúak, az izgalmat talán a változatos táj adja meg. A játék első felében kiválaszthatod, hogy az emberek mellé, vagy az avatarok mellé állsz-e, én természetesen a kékségeket választottam. : )

- Heroes VI.
Hasonlít a stratégia játékokhoz, mindig van egy rendelkezésedre álló kör, amit elhasználhatsz, aztán egy új nap kezdődik. A játék nehézségét sokszor az adja, hogy a lépések száma kevés egy adott körben. Még kiskoromban ismerkedtem meg egy régebbi verziójával, így ahhoz viszonyítva az újabb kiadások szerintem sokat javultak, persze nehézségre is. ;)

- Prince of Persia 
Ez egy olyan kivételes helyzet, hogy a játék előbb volt, mint a belőle készült film. Nekem a film és a játék is egyaránt nagyon tetszett, bár a film sztorija több részben is eltér a játék menetétől. 
A játékból több rész is kijött, amikben az ottani mítoszvilág jó része megjelenik- szörnyek, idő homokja, időutazás. Olyannak ajánlanám, aki türelmes és legfőképpen ügyes, bizonyos pontokon komoly bosszúságot okoz a továbbjutás, helyenként fejtörők vannak a játékban.

- Hellgate London
Egy részben magyar játékkal van dolgunk, bizony mi is tudunk jót készíteni. : ) Egy szerepjátékról van szó, egy általunk kiválasztott kaszttal masírozhatunk végig a pokol által megtépázott London utcáin. A játékmenet nagyon lineáris,a küldetések sem túl izgalmasak, sokszor a pályák is ismétlődnek, viszont jók a karakter és fegyver fejlesztések és párosult  a játékhoz egy multiplayer mód is. ( Nem vagyok benne biztos, hogy ez még működik.) Szó volt egy másik nagyváros pokoli leigázásáról is, de nem lett elég sikeres az első rész, ahhoz, hogy végül elkészítsék a folytatást.

- Batman
A többi kedvelt játékomhoz hasonlóan itt is fel lehet fedezni a rendelkezésre álló világot szabadon- első részben az elmegyógyintézetet és területét, majd a későbbiekben Gotham városát is. Vannak olyan pontok a történetben, amikor a macskanő és Robin bőrébe is belebújhatunk.

Alice in Wonderland
Tim  Burton filmjén alapul az Alice in Wonderland játék, akinek az tetszett annak ennek kötelező darab! : )
A képi világ lenyűgöző, ugyanúgy mint a filmben is. A játékmenet pedig izgalmas, változatos. A történet során több szereplő bőrébe is belebújhatunk, viszont Alice bőrébe csak a végső harcnál kerülünk. Minden szereplőnek külön képességei vannak, ezzel még jobban feldobva az élményt.

-Madness Returns
A játéknak volt már egy korábbi kiadása, aki azt ismeri az hasonlóra számíthat itt is. Az eredeti Alice csodaországban sztori horrorisztikus kiadásával állunk szemben. Négy főbb világba repít el a történet és mindegyik világnak megvolt a maga képi világa és félelmetes karakterei. Kicsit betegebb kiadása az eredeti történetnek, de szerintem nagyon jó ez a megközelítés is.

- Southpark

Ha eljuttok addig, hogy kipróbáljátok a játékot, a jobb egérgombot feltétlen nyomjátok meg! :D Aki kedveli a South Parkot, annak a játék is biztosan tetszeni fog, tele van ismert poénokkal és a sorozatban levő szereplőkkel - az angol tudás viszont szükséges, a poénok jó része is akkor lehet ismerős inkább, ha az ember a sorozatot is angol nyelven látta.

- Assassin's Creed
A középkorban van elhelyezve a játék java időben, aki az ilyesmit keresi - egyébként szabadon bejárható vidékek és egy erős sztori jellemzi, egy jelenkori személy emlékeiben kutatva azonosulhatunk az évszázadokkal korábban élő bérgyilkos szerepével. Felfedezős, külső nézetes, szabad, látványos és izgalmas! ;)

- Sveen gut zu Vögeln

A végére hagytam egy kicsit könnyedebb játékot is azért, persze ez is ki tud fogni az emberen. Ahol az eddigitől eltérő képességeinkhez lesz szükség. : ) Próbáljátok ki, egyes verzióiban van többjátékos mód is, ha valakinek már kevés izgalmat rejt az egyedüli játék. :D 


Ti ismeritek ezeket, találkoztatok már velük?! Esetleg van személyes kedvenc játékotok? 

4 megjegyzés:

  1. Húú te aztán sok játékot ismersz. Én csak a Trine első részével játszottam és az Aliceval, viszont nem is tudtam, hogy az Alicenak van horroros verziója, most felkeltette a figyelmemet. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! : ) Én is játszottam a Trine első részével, de játékhibás volt, te nem tapasztaltál hasonlót? : )
      Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésedet : D

      Törlés
  2. jó kis játékválogatás! :)

    VálaszTörlés
  3. Te is játszol ezek közül valamelyikkel?: )

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések