2014. szeptember 15., hétfő

Szürke ötven árnyalata fehérnemű?! Nektek tetszik?:)

A Szürke ötven árnyalata könyvből hamarosan a film is látható lesz a mozikban. A pontos dátum: 2015 február 14. Nekem a könyv sem tartozik a kedvenceim közé. De azért a filmet is meg fogom nézni. Hátha nagyobb kedvet kapok majd hozzá. Most nem a könyvről vagy a filmről írok. :)
Elkészült egy fehérnemű kollekció a könyvben említett darabok alapján. Ami már Magyarországon is kapható. A két főszereplő Anastasia Steele és Christian Grey ihlették a darabokat. A kollekció alap színei a szürke, fekete, piros és az álarc is elmaradhatatlan.

Nektek hogy tetszik?! 


2 megjegyzés:

  1. huhh, eszméletlen jól néznek ki! :D bár a könyvet nem fogom elolvasni (brr), de ezeket szívesen viselném! Az első-utolsó melltartók fazonja nagyon tetszik. igazából, kicsit vadabbra gondoltam, mikor megláttam a címet :D nem tudod, melyik üzletben kapható?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyvbe én beleolvastam, de szerintem nagyon rossz. :) A fehérneműk nem rosszak, a hálóinget még hordanám is.
      Nem találtam meg, hogy hol lehet őket beszerezni.

      Ezt az infót találtam még:
      A svéd KappAhal cég dobta piacra ezt a fehérnemű kollekciót a siker/botrány könyv címével. Úgy látszik azért az extra szex is csak kis mellű nőknek jár, mert a melltartók csak D kosárig készülnek... Szerinted ez ügyes marketing fogás, vagy valóban a könyv hangulatát idézik a darabok? Hogy tetszenek?
      Nézd meg a fehérnemű reklámvideóját is: http://franciabugyi.hu/a-szurke-otven-arnyalata-fehernemuben/
      Képek forrása: kappahl.eu

      Törlés

Népszerű bejegyzések