2014. szeptember 12., péntek

Szemöldök és szempillafestés otthon




2016.április: frissített bejegyzés, több képekkel, részletesebben, kattints ide. :) 

Régebben kozmetikushoz jártam szemöldök és szempillafestésre, 3000-4000 forint körül kb, el is készül egy negyed óra alatt.


Aztán kipróbáltam a Swiss O-Par szemöldökfestéket. Egyszerűen borzalmas. A DM-ben vásároltam.
Használata könnyű, nem tart sokáig és még pacsmagolni sem kell az összekeveréssel.
Ha jól emlékszem a folyadékot a fülpiszkálóval a szemöldöködre kell kenni, utána a kis fésűre jön a gél és átfésülöd vele a szemöldököd.  Ez egyszerű. Valamennyire be is fogta a szemöldököt, de azért nem valami feltűnően. De ezzel még meg lennék elégedve. Pár nap múlva mintha kis mitesszerek lettek volna a szemöldökömbe, amiket le kellett kapargatnom. Szóval kuka!




Szerencsére ezek után sem adtam fel az otthoni próbálkozást. :D
Kipróbáltam a Refectocil márkájú festéket, ami remekül bevált!
Így időt és pénzt is spórolok, ha magam csinálom otthon. Hetekig tart ugyanúgy, mint a kozmetikusé.

Én egy kis tégelybe szoktam összekeverni a dobozban lévő pálcikával. Előtte még tonikkal megtisztítom a festeni kívánt felültet és bekrémezem, hogy a bőrömről előbb lekopjon a festék.
A pálcikával felviszem a szemöldökömre és a szempillámra a festéket, fülpiszkálóval pedig szép ívesen letörlöm a maradékot. Ezután már csak várni kell pár percet és le is moshatom vattával, krémszappannal és vízzel.

Én fodrászkellékesben vásároltam a festéket, de lehet kapni drogériákban is úgy tudom.

 Fontos, hogy azonos ideig hagyd mint két szemöldöködön a festéket!

Szerintem bátran próbáljátok meg otthon!
Ha kérdésetek van nyugodtan írjatok. :)


6 megjegyzés:

  1. Szia én kitettelek a cserék közé!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem refecto cil van már hónapok óta fenn a pilláimon - folyton belement a szemembe, de mióta a barátom segít felvinni a festéket, szuper!! Csak ajánlani tudom én is :)

    Üdv, Julika

    VálaszTörlés
  3. Na akkor nem csak én vagyok egyedül, akinek bevált. Próbáld ki, úgy, hogy bekened krémmel a szemed alatt és teszel oda zsepit, vagy lehet kapni kellékes boltba ami közvetlen arra találtak ki. :)

    VálaszTörlés
  4. Koromfekete szemöldököt lehet vele világosítani?

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szerintem nem fogja be,, legalábbis még nem hallottam róla :)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések