2014. szeptember 2., kedd

Spirit Bliss: Kígyók sziszegése


"A stúdió már hosszú évtizedek óta gyártja a sikerfilmeket.
Itt megszokott a luxus és a csillogás.
Sokan eladnák a lelküket is, hogy bekerüljenek ebbe a közegbe…
Vagy a gyerekeik lelkét. 

Mikor Peter Summers, menedzser rádöbben, hogy a filmstúdió,
amelynek dolgozik, sötét ügyekkel foglalkozik, először nem tudja mit tegyen.
Egy dologban biztos csak: nem fordíthatja félre a fejét!
Bizonyítékokat kell gyűjtenie… 


Egy régi álom, amely most valóra válhat.
külföldi koncertkörút, hírnév és pénz.
és egy új, ami veszélybe kerülhet.
Szerelem, házasság, család. 


Julie Parker mindig is híres énekesnő szeretett volna lenni.
Aztán megismerkedett Peter Summersszel és beleszeretett.
Most minden, amit szeretne, hogy Peter felesége lehessen. 


Izgatottan készülődik élete legboldogabb napjára,
ami hirtelen rémálommá változik.
A vőlegény nem jelenik meg az oltár előtt, másnap pedig feltűnik
a rendőrség a rossz hírrel: Petert lelőtték. 


Nyomozz együtt Peterrel és Julie-val,
de vigyázz, mert a kígyók mindenütt ott sziszegnek!"



Pozitívan csalódtam ebben  a könyvben. Először a borítója tetszett meg, a fekete háttér, a menyasszonyi ruha, ami csodaszép *.* és a virág is. Már elkezdtem olvasni régebben az Árnyékvilágot, de egyáltalán nem tetszett. Először nem is sejtettem, hogy ez a könyv a folytatása. De már az első pár oldalnál belopta magát a szívembe.
Az elején máris meglövik az egyik főszereplőt. Innen a történet visszamegy kb 40 évvel és  megismerkedhetünk Peter múltjával. Megismerhetjük az okokat, hogy miért akarta valaki megölni őt.
Nagyon sajnáltam, amikor az első felesége meghalt miatta az autóbalesetben, de így kapott helyette egy fiút. Akinek egyengette a sorsát. Adamot, később Camillát is nagyon megszerettem. Egy tökéletes pár. : )
Valahogy Petert mindig szerencsétlenség éri, Made és vele a lehetősége is, hogy apa legyen. Én nem hiszem, hogy egy véletlen baleset volt, amikor a nő "elcsúszott" a fürdőszobában.Sajnos erre nem derült fény a későbbiekben.
Amikor Peter leleplezte, hogy az egyik filmes ismerőse gyerekeket molesztál, rögtön gondoltam, hogy ők állnak az egész mögött.
Nagyon tetszett, hogy betekintést nyerhettünk kicsit ebbe a filmes szakmába. Petertől butaság volt, hogy nem mondta el senkinek sem, amiket kiderített. Megoszthatta volna Julieval, a menyasszonyával vagy Adammel. Juliet az elején nem igazán kedveltem, de végül őt is megszerettem.
Amire viszont az egész történet épült, a lövés és a menyasszony cserbenhagyása elég furára sikeredett. Először is Nora, a "jégkirálynő" lőtt rá, mert az ő testvérét is molesztálták kiskorában és ő meg akarta védeni. Érdekes fordulat...
Az pedig, hogy Juliet a karrierje miatt hagyta el elég idétlen kifogásnak minősül számomra. Ez, így  szerintem elég gyengére sikeredett.

Végeredményében jó kis könyv volt, 666 oldalon keresztül élvezhettük a szerelmesek történetét. Pár nap alatt ki is olvastam. Nagyon szerettem, csak a végével nem voltam igazán kibékülve. 


..és a kötet 3. része

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések