2014. szeptember 20., szombat

Palette Color Shampoo




"A Palette tartós hajszínezője gyengéd a hajához az argán olajjal gazdagított festékkrémnek köszönhetően. A természetes, kifejező egészséges kinézetű hajszínért fényfokozóval! "

Kedvenc hajfestékem. Nekem a rendes hajfestéktől nagyon roncsolódik a hajam, ezért még régebben ajánlották ezt a festéket. Már sokszor kipróbáltam és mindig meg voltam vele elégedve. Használata egyszerű, könnyű felvinni a hajra.
A hajam tapintása puha lesz tőle és szépen csillogó. Kíméletes a hajjal. Csak ezt használom.

Először be kell nedvesíteni a hajat. Rákened és vársz egy 20-25 percet. Én 30 percet szoktam várni v kicsit többet is. Mosással kopik, de egy-két hónapig bőven megmarad  a hajon.  Az ára is kedvező.
Ma vásároltam épp egy világos barna árnyalatot,és még le is volt árazva  a Rossmannban. :)
Még nem próbáltam világosabb színeket belőle, mindig sötétbarna, középbarna, ilyesmik. Meg vagyok elégedve a színével. Az hittem nem fogja befogni, mert sötétebb a hajam, mégis befogta. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések