2014. szeptember 22., hétfő

Kedvenc sorozataim

Az őszben még az a jó, hogy ilyenkor megjelennek a várva várt sorozataim új évadjai. Ha jól vettem ki itt is vannak a pontos dátumok:

 Revenge-szeptember 28.
Alig várom, egy nagyon érdekes befejezés volt.
Többen meghaltak az évadzáróban, és van aki fel is támadt. Az apukája él, amire egyáltalán nem gondoltam volna. Nehezen hiszem el. Eddig hol bujkált? Mért nem kereste a lányát?
Nagyon tetszett, ahogy Viktóriát végre elintézve, diliházba került. Megérdemelte.

  

Once upon a time-szeptember 28.
Imádom a Disneyt. Amióta megtudtam, hogy létezik ez a sorozat, nézem. Először magyar szinkronnal kezdtem, de nem tudtam kivárni a folytatást. Ezért áttértem a feliratra.
Nagyon jó évadzáró volt! Tetszett a Jégvarázs mesefilm. Erre beépítették a karaktereket a sorozatba. Eddig a 4. évad volt a kedvencem. Óz birodalma, a zöld boszorkány. Regina és Emma a kedvenceim. Sajnáltam, amikor visszajött Robin Hood volt felesége. Kíváncsian várom a folytatást. Vajon Regina újra gonosszá válik?!



Reign- október 2.
Ez a történet egy régebbi korban játszódik, ezért éppen a pestis készül kitörni szegény embereken. A legelső rész óta rajongok a sorozatért. Francis kicsit gyerekes. Imádom Maryt és Basht. Aki még az egyik nagy kedvemcem, Kenna.
Érdekel a folytatás, milyen gonosz bujkál az erdőben, és vajon honnan tudta, hogy felüti a fejét a járvány?



The Vampire Diaries-október 2.
Vámpírnaplókat szinte csak szokásból nézem, kicsit unalmas a történet. Bár a könyvtől ezerszer jobb. Ian és Nina a kedvenceim már az első pillanattól. Az a hír járja, hogy Nina kilép a sorozatból, hát nélküle igen nehezen tudnám elképzelni a vámpírnaplókat.
Azért a mostani folytatás foglalkoztat. Damon és Bonnie a túlvilágon van. Gondolom hamarosan visszatérnek. Az élők közé is érkezett szereplő. Alaric újra tanít, várom a folytatást. :)



 Originals-október 6.
A vámpírnaplóktól különvált sorozat lett az Ősök. Ami nem is baj, igen izgalmasnak ígérkezett az első évad. Az évadzáró annyira nem fogott meg. Rebeca meg közben ki is lépett. Nélküle elég nehéz elképzelni a sorozatot, hiszen róluk kellene szóljon, páran már így is meghaltak a családból. Azért várom a folytatást, főleg Hope miatt. :)

 
Arrow-október 8.
Talán ez az egy sorozat, az ami most annyira nem foglalkoztat. Az évadzáró miatt.
Tetszett, amíg lerombolták a várost, Oliver pedig megmentett mindenkit ( mint mindig).
Végre Laurel is megtudta az igazságot. Én drukkolok Felicitynek és Olivernek. :)


2 megjegyzés:

  1. Szia. Tetszik a blogod!!
    Én is nézem ezeket a sorozatokat. Nekem a kedvencem még mindig a Vámpírnaplók maradt. :))
    Nem tudod, hogy Nina Dobrev tényleg kilép-e a sorozatból?Miért?!

    Üdv: Kitti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Hát én eddig ezt olvastam az interneten. Az oka pedig az, hogy nem szeretne tovább Iannel dolgozni. Sajnálnám, ha otthagyná a sorozatot.

      Törlés

Népszerű bejegyzések