2014. szeptember 14., vasárnap

Díj :)

Nagyon köszönöm a díjat a Pretty Pointless Posts-nak! : )

Szabály:

11 dolgot meg kell osztani magadról!
11 kérdésre felelni!
11 blogot linkelni és jelölni és nekik ugyanennyi kérdést feltenni!

1. Imádom az állatokat.
2. Szeretem a telenovellákat.
3. Kedvenc színem a rózsaszín.
4. Rend és tisztaság mániás vagyok. :D
5. Volt egy Kira nevű kutyám, (sajnos elpusztult) ezért választottam a blogomnak ezt a nevet.
6. Szeretem korán reggel kinyitni az ablakot és beleszippantani a "reggeli" levegőbe.
7. Alacsony vagyok.
8. Szeretek olvasni, és ha elkezdek egy könyvet muszáj befejeznem pár nap alatt.
9. Imádom az ünnepeket.
10. Imádom a körmöket! Körömlakk!! Géllakk! Különböző minták, díszek. *.*
11. Vásárlásmániás vagyok! :D

1. Jellemezd magad 5 szóval!: )
Az ilyen kérdéseken általában elgondolkozom egy darabig. Hiszen az ember nem szereti magát fényezni! :D  
- zárkózott
- maximalista
- pesszimista
-  kedves
- nehezen barátkozó

2.  Mit tartasz életed eddigi legnagyobb fordulópontjának? 
- Sok fordulópont van az ember életében. Nehéz még ennyi idősen megmondani, hogy melyik a "legnagyobb", hiszen lehet lesz még sokkal nagyobb is:) De ha már feltétlen mondanom kellene valamit, akkor az, amikor megismertem a barátomat. Onnantól megváltozott szinte az egész életem. Sokkal jobb és szebb lett minden, mint volt! És azóta is együtt élünk.  :)
 

3. Mi a legnagyobb félelmed?  
- Elveszíteni őt, egyedül, magányosan élni.
Ja és félek a betegségektől meg a pókoktól is :D

4. Ha egy nap (24 óra alatt) bármit megtehetnél minden következmény nélkül, mi lenne az/mik lennének azok? 
- Hmm. Érdekes kérdés. :D Nem tudom, elmennék egy csomó helyre. Kifosztanám az összes boltot. :D
 
5. Miért kezdtél el blogolni? 
- Sok szabadidőm van és szeretek írni. Elkezdtem olvasgatni mások blogjait és nagyon megtetszett.  Gondoltam én is kipróbálom. : ) Legfőképpen magamnak írok, úgymond. Még nem is vagyok annyira jó "blogoló", hiszen csak pár hónapja kezdtem. De azért szeretem, ha mások is elolvassák. 
 
6. Melyik város(ok)ba utaznál el szívesen? 
- Már rengeteg helyen jártam kiskoromban. Külföldön is és belföldön is. Van amire persze nem is emlékszek, olyan kicsi voltam. Csak a képek maradtak meg. : D De bárhova szívesen elmennék. Jobban megismerném a külföldi városokat, országokat is. Meg persze itt Magyarországon is szívesen megnéznék pár helyet. Olyat is ahol már jártam. De szívesen mennék Párizsba. Itthon pedig Tapolca és Sopron a kedvencem. :)
 
7. Melyik áll legközelebb hozzád: a nagyvárosi zsongás, a kisvárosi élet, vagy a falusi csend? 
 - Mindháromnak megvan a maga varázsa. A falusi életet még igazán nem próbáltam. Jelenleg nagyvárosi zsongás, de néha jó kikapcsolódni egy kisvárosban is.

8.  Mi a legfurcsább dolog amit valaha ettél? Miért? 
- Legfurcsább nemtudom. De a macaronban nagyot csalódtam. :D Olyan jól néznek ki. Hát muszáj volt kipróbálnom, és egyáltalán nem tetszett!!:D
 
9.  Írd le három szóval, hogy képzeled el álmaid férjét!  
- figyelmes
- törődő
- olyan aki nem adja fel 

10. Volt valaha képzeletbeli barátod? :D 
- Persze, hogy volt. Mindenkinek volt!! :D
  
11. Hogy hívják (/hívták) a kedvenc plüss állatod? (ne tagadd, mindenkinek volt!:))
- Egy mackó a kedvenc plüss állatom, és megtaláltam a neki legmegfelelőbb nevet: Mackó :D





Most pedig az én 11 kérdésem:

1. Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban? Az lettél? Ha nem, mért nem?
2. Van kabalád?
3. Változtatnál valamit az életedben, ha visszamehetnél a múltba?
4. Mi az amit (amiket) csinálnál, ha tudod, hogy már csak 24 órád van vissza?
5. Van olyan dolog az életedben, amit szívesen elfelejtenél, meg sem történté tennél?
6. Van kedvenc könyved, amit többször is elolvastál már? Miért?
7. Fiúkkal vagy lányokkal barátkozol inkább?
8. Volt olyan étel, amit annyira elrontottál, hogy rögtön kidobtad az egészet? ( és mi volt az) :D
9. Család vagy karrier? Ha muszáj lenne választanod.
10. Van példaképed? Ki az? :)
11. Ha egy híresség bőrébe bújhatnál, ki lenne az? :D

És akiknek küldöm:
1. Fashion *.*
2. Dorottyasmink
3. Természetes szépség
4. NaomiBlog
5. Unaloműzés alapfokon
6. Nikkii Fashion
7. Sunshine and Glamour
8. Premium Barbia
9. Egy csipet Bree
10. Divat, szépség és a többi...
11. Szépség csak Neked


Kíváncsi vagyok a válaszokra! :)

6 megjegyzés:

  1. http://unalomuzesalapfokon.blogspot.com/2014/09/dij-d.html

    Kitöltöttem, köszönöm a linkelést! :)

    VálaszTörlés
  2. Küldetés teljesítve :) http://egycsipetbree.wordpress.com/2014/09/15/dijat-kaptam-nem-eresztem-engem-is-elert/ Bree :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy linkelted. :) Megnézem :)

    VálaszTörlés
  4. Én is kitöltöttem és köszönöm még egyszer :) http://naomiblog123.blogspot.hu/2014/09/dij.html

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem, és engem is boldoggá tud tenni az ilyen gesztus. :)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések