2014. szeptember 5., péntek

2014 őszi/téli Essence kollekció



Itt van pár kép az új őszi/téli Essence kollekcióból.

Van pár olyan termék, amit szívesen kipróbálnék.
A hab állagú alapozó elnyerte a tetszésem, már régebben is vásároltam hasonló alapozót.
Az Essence púdereket szeretem, ezért ezt biztosan ki fogom próbálni. 
Van itt még pirosító, korrektor és arckrém is. Arclemosó pedig lefekvés előtt igen hasznos. 


Color&Go körömlakkok mesés színekkel érkeznek őszre/télre. Alig várom, hogy kipróbáljam őket.
Körömmatricákból is vannak új formák és kipróbálhatjátok az új 3in1 mágneseket is. 


Akik szeretik a szemhéjpúdereket, azok most örülhetnek. Akad bőven. .:)


 Szájfények és rúzsok is akadnak, bár én nem használok ilyeneket, de mesés színek vannak.


4 új szempillaspirál van a kollekcióban. Nekem legjobban a felső kettő tetszik. Ötletes a kiszerelés, a spirál pedig a feketénél nagyon tetszik. Alig várom, hogy kipróbáljam.



6 megjegyzés:

  1. húúha, szerintem ősszel ismét elcsábulok :)
    bár az essence alapozók, púderek és pirosítók nekem nagyon nem jöttek be :(
    remélem a The suede-nek tengerészkék színe van a valóságban is, már régen vadászok olyan mélykék lakkot, ami nem csillám, nem holo, stb., de sehol sem találok :( még a galaxy flakesre és az electric feathersre leszek kíváncsi :)
    + nagyon örülök, hogy megújult külsővel jönnek a glossy lipbalmok! ez azt jelenti, hogy a Rossmann "túrkáló részlegén" megint lesznek pár száz forintért (ugyan egy ideig még csak a régiekből)! ^^

    VálaszTörlés
  2. az biztos : )
    Én próbáltam már a púdert, nekem az nagyon tetszett!! :)
    A lakk majd előbb utóbb kiderül.. reménykedjünk benne! Tényleg! Jó, hogy emlékeztetsz, majd körülnézek én is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked a púder nem lett narancssárgás természetes fénynél? ez az egyetlen bajom velük meg az alapozókkal is :(

      Törlés
    2. nem, nem lett :) De lehet csak szerencsém volt! :D vagy te kaptál ki pont rosszat.

      Törlés
  3. Édes jószagú Ég! Megvettem a Suede-t! 550 forintom bánja, de én nem! Imádom a színét, imádom a "bőrhatását" imádom mindenét! *----*
    Ráadásul most újítottam be egy hasonló színű nadrággal, így együtt fogom őket hordani, az már biztos!
    A metal glam eyeshatow is nagyon megtetszett, szerintem beépítem majd egy jégkirálynős sminkbe, de egyelőre nincs rá kapacitásom, ahogy a galaxy flakesre sincs :( sajnáltam, hogy ott kell hagynom őket, remélem sokáig maradnak!:)

    VálaszTörlés
  4. Ezek után lehet nekem is ki kell próbálnom!! :D
    Pedig igazán jól néznek ki azok is :) Reméljük lesz rá kapacitásod, hogy megüzend mennyire jók ;)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések