2014. augusztus 14., csütörtök

Yves Rocher hajápolás


Sampon:
" A hajszálak 78%-a* erősebb lesz és ellenállóbb a mindennapokban.
Ez a sampon gyengéd a hajhoz, miközben stimulálja a hajas fejbőr vérkeringését. A haj visszanyeri erejét és tartását. Az ellenállóbb hajszálak lehetővé teszik, hogy haja újra dússá váljon.
*Elégedettségi teszt, amelyet 46 francia önkéntessel végeztek el, 4 héten keresztül kétnaponkénti használattal."

Hajhullásra való sampont választottam. Nekem nagyon hullik a hajam, gondoltam kipróbálom. Az illatával nem vagyok megelégedve, de ezen kívül nagyon bevált! Már az első pár használat után is érezhető a különbség. Például amikor hajkefével fésülöm, nem marad benne annyi hajszál. Jól habzik, kicsit talán szárítja a hajat, de a balzsammal ez kiküszöbölhető.  940 forintért rendeltem, szerintem bőven megéri.

"A Dúsító spray segítségével megnövelheti fakó, fáradt tincsei volumenét, és egészségtől ragyogóvá varázsolhatja őket.
Bőrgyógyász felügyelete mellett tesztelt, szilikon- és parabénmentes termék."

Hajszárítás előtt szoktam használni, a hajamra permetezem. Kicsit összeborzolom utána. Nekem bevált, dúsabb lesz tőle a hajam és nem is zsírosodik. Az illata is kellemes. 990 forintért vásároltam. 200 ml-es kiszerelésben kapható, ami nagyon sokáig elég. Talán több, mint fél évig is. Legalábbis nekem addig bőven ki szoktak tartani az ilyenek. : )

Hajolaj:
" Kellemes, gazdag textúrájú, valódi tápláló olaj, ami nem nehezíti el a hajat és nem tapadnak össze tőle hajszálak.
Összetevőinek 99%-a természetes eredetű.
Bőrgyógyász felügyelete mellett tesztelt, szilikon- és parabénmentes termék.
Növényi eredetű összetevői: jojobaolaj, babassu olaj, makadámia olaj. "

Ez a kedvenc termékem, nagyon szeretem az illatát. Este szoktam bekenni a hajamat vele, másnap pedig megmosom. Könnyű kimosni, egyszer elég megmosnom a hajam és nem marad zsíros tapintású.
Több ilyen hajolajat is próbáltam már, de általában utána többször is meg kell mosnom a hajam és van amikor még akkor sem volt tökéletes.
Úgyhogy nagyon örültem ennek a terméknek. Érezhetően selymesebb tapintású a hajam.  990 .- 150ml, megéri, csak ajánlani tudom mindenkinek!

Hajpakolás:
A „sivatag aranya”, a jojoba tápanyagban gazdag növény.
Olaja, amelyet a biogazdálkodásból származó jojoba magvaiból vonnak ki, hidratáló és ápoló hatásának köszönhetően képes megvédeni a hajat a káros környezeti hatásoktól.
A jojoba nem pusztán védi, hanem egyúttal táplálja is a hajat.
Összetevőinek 99%-a természetes eredetű.
Bőrgyógyász felügyelete mellett tesztelt, szilikon- és parabénmentes termék. "

Hetente vagy kéthetente szoktam használni hajmosás után. Olyasmi szerepe van nálam, mint egy balzsamnak. Rajtahagyom a hajamon 5-10 percig azután leöblítem. Az illata hasonló a balzsaméhoz, kellemes, virág illatú. Ezzel a termékkel sem kell különösen sokat vesződnöm. Nem nehezíti el a hajam, könnyen kifésülhető lesz, és nem marad zsíros érzés sem.


"Küzd töredezett tincseivel?
A Regeneráló hajbalzsam táplálja a haj rostjait és megerősíti a haj szerkezetét, hogy makacs fürtjei fénytől ragyogó, lágy, könnyen fésülhető hajzuhataggá változzanak.
Miután samponnal megmosta haját, oszlassa el rajta a balzsamot, hagyja rajta pár percig, majd bő vízzel öblítse le. Szilikonmentes formula, amely nem nehezíti el a haját."

A balzsamot heti pár alkalommal használom. Nálam hajpakolásként szerepel, 10-15 percet szoktam a hajamon hagyni. Nem nehezíti el a hajszálakat és selymes tapintású lesz a hajam. A töredezett hajszálakra kifejezetten jó.
Tetszik, hogy nincs benne semmilyen káros anyag.
Kellemes illatú, az ára pedig nagyon kedvező 690 forint. A kiszerelése lehetne kicsit nagyobb, mint 150 ml.


Ha nektek is megtetszettek a termékek, innen tudtok rendelni:  http://yves-rocher.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések