2014. augusztus 18., hétfő

Poppy mánia



Már korábban is említettem, hogy szeretek elmenni kirakodóvásárokra, mindig találok valami különleges, szép vagy jó árban lévő ruhákat, kiegészítőket. Az egyik ilyen vásáron akadtam rá tavaly a Poppy márkára. Annyira megtetszettek ezek az elegáns, de ízléses fehérneműk. A köntösökről nem is beszélve! Az ára pedig igen kedvező, legalábbis az ilyen kirakodóvásárokon.
Már tavaly jól bevásároltam, vettem egy gyönyörű, puha rózsaszín-fehér szíves köntöst. Rózsaszín hálóinget, amelyre virágokat hímeztek, fehérneműket, és egy piros-fekete nagyon vékony köntöst.
Így a vásárt idén sem lehetett kihagyni. :) Természetesen a köntössel kezdtem, szerintem 2500 forintot bőven megér egy ilyen szép darab. Hálóruhákat választottam még, amelyhez párosult egy-egy tanga is. Ezeknek az ára 990 forint. Egyedül a hosszujjú- nadrág volt 1500 forint. Nagyon kényelmesek, egyszerűen imádom ezeket a ruhadarabokat! Lassan már egy egész gyűjteményem lesz belőle! És tényleg az volt a legjobb, hogy sokkal olcsóbb áron meg tudtam vásárolni a termékeket, mint a boltokban.

Szerzeményeim:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések