2014. augusztus 22., péntek

Otthoni lábápolás


Lehet, hogy egy kicsit már megkéstem ezzel a bejegyzéssel. Ugyanis nyáron kell a legtöbb időt fordítani a lábainkra. Ehhez nincs szükség feltétlen pedikűrűröshöz járni. Otthon is elvégezhető a művelet. Ugyanis a nagy rohanásban nincs mindig időnk szakemberhez fordulni. Pedig nagyon fontos a megfelelő ápolás.  Így elkerülhető a láb- és körömgomba, bőrkeményedés, tyúkszem, stb.

Először is az áztatás, 15-20 percig langyos vízben érdemes, több időt nem is kell rá pazarolni. Így pont eléggé felpuhul a bőr ahhoz, hogy neki is kezdjünk a folyamatnak. A vízbe pedig citromlét és szódabikarbónát teszek, egy kis samponnal. Ugyanis a sampon segít felpuhítani a bőrkeményedéseket is. Lehet még belecsöpögtetni különféle illóolajokat a hatás kedvéért.


Ezután öblítsük le tiszta vízzel, majd törölközővel szárazra töröljük. Én radírozni szoktam vagy habkővel megdörzsölni. Mivel a vízben a körmeink is felpuhultak, érdemesebb egy kisebb manikűrt is végezni. Én reszelővel szoktam a körmeimet alakítani, így megakadályozom a köröm benövését.
Sarokreszelővel lereszelem a bőrkeményedéseket.


A végén újra megtisztítom a lábam és jöhet a hidratáló krém. Én körömvirágkrémet szoktam használni általában. Nagyon szeretem, mert jól felpuhítja a bőrt. Ezt a műveletet érdemes 1-2 hetente elvégezni. A napi szokásos testápolással a lábunkról se feledkezzünk meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések