2014. augusztus 2., szombat

Oriflame arcápolás


Vey Me Just BB Krém 
"Könnyű, közepes fedést nyújtó, hidratáló hatású BB krém. Tökéletesíti, védi, frissíti a bőrt, ragyogóbbá és egészségesebbé teszi a megjelenését. Nyugtató, pórusösszehúzó tulajdonságú varázsmogyoró-kivonatot, zsírfelszívó hatású kovaszemcséket és 12-es fényvédő faktort tartalmaz. 30ml" 1599.-

Nem szeretek látatlanban olyan kozmetikumot venni, aminek azért egyeznie kellene a bőröm színével. A kép pedig csalóka.  De most kipróbáltam, mert kíváncsi voltam, hogy milyen. Nem bántam meg. Ez egy krémes állagú alapozó, amit nagyon megszerettem. A legvilágosabb színt rendeltem meg, talán egy árnyalattabbal lehetne sötétebb. Jól fed és hidratál, az illata sem rossz. Nekem elnyerte a tetszésem.

Love Nature Zselés  arckrém aloe verával
"Azonnali hidratáltságot nyújt, gyengéd formulájafokozza a bőr nedvességtartalmát. Normál és kombinált bőrre ajánljuk, minden korosztály számára. Kiszerelés: 50 ml " 1199.-

Ez az egyik kedvenc arckrémem, naponta szoktam használni. Már többször is meg is vásároltam. Illata is kellemes, olyan gyógynövény illatú. Zselés állagú, amit egyszerű felkenni. Hamar beszívódik, a nagy melegben nem zsírosítja a bőrt. Az ára sem vészes, szerintem megéri.

Optimals Oxyge Boost Day Cream
"Könnyű, frissítő nappali krém szabadalmaztatott, antioxidáns Lingon 50:50™-technológiával. Védi a bőrt a környezet káros hatásaival szemben. O²-technológiája frissebbé és egészségesebbé teszi a bőrt. Ideális normál/kombinált bőrre. Használja minden reggel. 50 ml"  2599.-

Szépen hidratál és könnyen felszívódik. Az illatát annyira nem szeretem. Most próbáltam ki először, régebben egy hasonló terméküket használtam. Azt jobban szerettem.  Könnyed hatást kelt, felfrissíti a bőrt. Mindennapos használatra ajánlott, bár én csak hetente csak pár alkalommal szoktam használni.
Az árát én kicsit sokallom ennek a krémnek.


Optimals habzó arctisztító
"Habzó arctisztító, amely hatékonyan tisztítja a normál/kombinált bőrt, eltávolítja a sminket és felkészíti a bőrt a tonik hatóanyagainak a befogadására. Szabadalmaztatott, antioxidáns Lingon 50:50™-technológiával. 200  ml" 1999.-

Már korábbi bejegyzésben is írtam, szeretem az Oriflame arctisztítókat. Ez az egyik kedvencem, remekül habzik, tisztít és nem zsírosodik az arcom utána. Nem szárítja ki a bőröm, az illata pedig kellemes, és sokáig érződik. 
Az árát kicsit sokallom, de cserébe hónapokig kitart. Az ára lehetne kicsit kedvezőbb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések