2014. augusztus 4., hétfő

Nyári ruhatár



Fehér, hátul csipkés felső. Ezt is a borhéten vásároltam. Nagyon szeretem, kényelmes és jól tud levegőzni ebben a nagy melegben. Kiegészítő egy szép karkötő.
Aztán egy sima, egyszerű, barna rövidnadrág.
A szandál pedig Deichmannban vásároltam. Kényelmes, és szép.


 

A szürke sima felsőt Orsay-ben vettem. Egyszerű felső, kicsit csillogó hatású.
A szürke angyalszárnyas felsőről már volt szó, ez a párja. Nagyon kényelmes.
A keresztes fehér felsőt, úgyszintén a balatonboglári borhéten vásároltam. Van egy bódé, ahol minden felső 1000 forint, szerintem nagyon megéri. Idén is ellátogatok oda.
A narancssárga rövidnadrágot is ugyanott vettem. Van egy rózsaszín is. A legjobb az, hogy nem tágulnak ki.
A szandál szilikon anyagú, tavaly vettem, kicsit ki is tágult, de még lehet hordani. Ilik a karkötőhöz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések