2014. augusztus 3., vasárnap

Nyári ruhatár


Itt is az első kettő nyári ruha összeállításom:
A zöld, hátul angyalszárny mintás felsőt, Balatonbogláron vettem egy árusnál a borhéten. Nagyon megtetszett a mintája, ezért több színben is vettem belőle. Az elején nincs semmi. Csak a háta ilyen kis kövekből kirakott minta. 1000 forint volt darabja, szerintem megérte.
Szeretem ezt a fajta rövidnadrágot, nem az a nagyon rövid fazon de mégse sülök meg benne nyáron. Kettő darabom is van, világos és sötétbarna.
A szandálokat a Deichmannban vettem. A "három darab szandál (táska) esetén az egyik ingyen van" akció keretében.  Nekem még sosem törték fel a lábam ezek a fajta szandik, és szerintem nagyon aranyosak.
 Az orchideákat ábrázoló háromnegyedes ujjú felső a Reserved-ből való. Nagyon szép, kényelmes.
A fehér rövid ujjú felsőt pedig a New Yorkerben vásároltam. Nagyon megtetszett a mintája. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések