2014. augusztus 11., hétfő

Körömlakkok *.*


Ti is szeretitek a szép színes, rikító körömlakkokat?!
Hoztam nektek pár képet. 



Legjobban a Moyra lakkokat szeretem, nagyon tartós és rengeteg színben kapható. Gyorsan szárad, jól fed. Én két rétegben szoktam felkenni, úgy biztosabb a hatás : )




Ezt a fagyi formájú körömlakkot még nem próbáltam, de már láttam a boltokban. Dm-ben lehet kapni 400 forintért.  A kiszerelése nagyon aranyos. De utána néztem és rengeteg rossz véleményt halottam már róla. Pl: 4-5 rétegben sem fed rendesen, hamar lekopik, lassan szárad. Ennek ellenére olvastam egy-két jó hozzászólást is.
Kár, hogy így elrontották, nagyon tetszik a formája. A színek is egész jónak tűnnek.





Essence körömlakkokról nekem nincs túl jó véleményem. Amiket eddig próbáltam nem voltak az igaziak. Fehér nagyon rossz volt, nem fedett, nehéz volt vele bánni.Lassan szárad. Próbáltam még barna és szürke színeket is amik szintén borzalmasak voltak.
De ez csak az én véleményem. Színekből rengeteg van és jól is néznek ki. Lehet, hogy még kísérletezem majd vele. : )


Az Opi körömlakkokból egyik nyáron rengeteg vásároltam. Nagyon változatos színskála, viszonylag gyorsan szárad. Több rétegben kell felkenni őket, hogy szépen fedjen.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések