2014. augusztus 25., hétfő

Internátus - El Internado



" Egy kísérteties erdő mélyén egy első látásra nyugodt életű, patinás, ódon bentlakásos iskola bújik meg, a Fekete Tó Internátus, mely a felső tízezer gyermekeinek elitiskolája. Az iskola falai között rengeteg titok és rejtély lakozik. 
Pár 16 éves diák belekezd, hogy kiderítsék az igazságot. Azonban az épületet lappangó félelem járja át: pislákolnak a lámpák, magyarázat nélkül csapódnak ajtók, test nélküli árnyak suhannak az éjszakai folyosón, az erdőből pedig valaki szüntelen figyel. Úgy tűnik, néhány tanár sejt valamit, de csak az öreg történelemprofesszor kezd nyomozni a sötét titkok után. Ő sem sokáig.
Valójában az iskolában az ott dolgozók közül szinte senki sem az, akinek látszik. Senki sem véletlenül van épp ebben az iskolában."




Sokkal több van ebben a sorozatban, mint amit elsőre figyelembe veszünk. Keresgéltem új sorozatok után és szerencsére ráakadtam erre. Amikor elkezdtem nézni, az első évad végéig, második közepéig csak a szörnyetegre figyeltem fel. De, ha jól emlékszem már a 2.évadban kiderül, hogy nem a szörnyeteg a legfőbb probléma az iskolában.
Idegesített is, hogy ilyen lassan halad a történet. Egy rész 1óra 20 percig is eltart. Szerintem egy-két évaddal lehetett volna rövidebb is a sorozat. De ezen kívül nem tudok több negatívumot mondani.
Nagyon tetszett, főleg amikor végre kiderítettem, hogy nácik állnak az egész mögött. Ritter Wulf vezetésével létrehoztak egy úgynevezett ikrek projektet. Ugyanis Wulf lánya, Eva elkapott egy halálos vírust, ezért hibernálták az ellenszer elkészítéséig. Ő lent "alszik" a katakombákban. Ahol a kísérletek folynak, az internátus alatt.
Egy halálos járványt akarnak elterjeszteni a világban, hogy pénzért árulhassák az ellenszert. De az elképzelésük kicsit félresiklik és az internátusban terjed el a vírus.
Erről szól az utolsó évad. Nagyon sokan haltak meg a sorozatban. De szerencsére sok kedvenc szereplőm megmenekült.
A két kislány, Paula és Evelin az egyik kedvenceim. Legalább ők kicsit felvidítják a sztorit. Mindig valamilyen bajba keverednek, ami igazán szórakoztató. Örültem amikor megtudtam, hogy Paula anyukája életben van. az, hogy az apukája is áruló volt nagyon ledöbbentett.
A főszereplő diákok közül kettő meghal az évadok során. Roqut nem igazán bírtam, főleg amikor kiderült, hogy áruló. Caroline halála elszomorított. Nem tartom igazságosnak Fermin halálát. A végén mindenki boldog lett csak María maradt egyedül.
Az internátust porig égették és nagyjából mindenki kijutott. A végével nem vagyok megelégedve. Szívesen néztem volna egy 10-20  évvel későbbi jelenetet a szereplőkről.


Innen többet megtudhattok: http://hu.wikipedia.org/wiki/Intern%C3%A1tus_%28telev%C3%ADzi%C3%B3s_sorozat%29



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések