2014. augusztus 21., csütörtök

Holly Black: Átokvetők



" Cassel átoktevők családjából származik, akiknek hatalmukban áll, hogy kezük legkisebb érintésével megváltoztassák valaki érzéseit, az emlékeit, a szerencséjét. Mivel az átoktevés törvényellenes, ők mindannyian gengszterek vagy szélhámosok. Kivéve Casselt. Az ő érintése nem varázslatos, úgyhogy ő kívülálló, az egyenes srác egy görbe úton járó családban. Mindössze egyetlen apróságot kell elnézni neki, hogy három évvel ezelőtt meggyilkolta a legjobb barátját, Lilát.
Az azóta eltelt idő alatt Cassel, beleolvadva a tömegbe, gondosan felépítette a normalitás látszatát. Ám a látszat bomlásnak indul, amikor Cassel egy szörnyű álomtól űzve, amiben egy fehér macska akar neki valamit mondani, egyik éjszaka elkezd alvajárni. Más, felkavaró dolgot is észrevesz, két bátyjának furcsa viselkedését is beleértve. Titkolnak előle valamit, amiből egy rejtélyes történet bontakozik ki. Ahogy Cassel elkezdi gyanítani, hogy részese egy óriási csalásnak, azt is szeretné megtudni, valójában mi történt Lilával. Az is lehet, hogy még mindig életben van? Hogy ezt kinyomozza, Casselnek túl kell járnia az összes körülötte lévő szélhámos eszén."



Nagyon megtetszett a könyv borítója, elolvastam a fülszöveget, és még jobban megfogott a történet. Kíváncsi lettem erre az elképzelt világra, amelybe sajnos annyira nem tudtam beleélni magam.

Sok jó véleményt olvastam a könyvről, de én nem vagyok vele teljesen megelégedve. Az elképzelés jó, csak sok benne az unalmas rész. Kb a 200. oldalon kezd izgalmassá válni a történet, ami elég baj, mert a könyv 300 oldalas. A szereplőkkel sem tudtam eléggé azonosulni. Nagyon kell összpontosítani, hogy ne keveredjek bele a történésekbe. Össze-vissza ugrál jelen és múlt között, ami nem is lenne baj, így jobban megismerkedhetünk a részletekkel. Valami nekem hiányzik a könyvből. 


A vége ami érdekesre sikeredett, Cassel anyja igazán kitett magáért már megint! Így azért érdekel a többi része is a sorozatnak. Remélem a következő könyvvel jobb tapasztalataim lesznek. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések