2014. augusztus 31., vasárnap

Alpecin koffein sampon

"Koffein tartalma hajmosást követően 2 perc alatt  felszívódik a fejbőrbe, eljut a hajhagymákhoz. A koffein fokozza a hajhagymák vérellátását, erősíti az elgyengült hajhagymák működését. A sampon rendszeres használata megelőzi az örökletes hajhullás korai tüneteinek kialakulását és fokozza a hajnövekedést. Mivel a sampon lágyítószereket nem tartalmaz, hajmosást követően a hajnak a tartása is erősebb lesz."


Már régóta szemezgettem ezzel a samponnal. Sok jó visszajelzés miatt, végül megvásároltam. Az ára 2000forint, ennyit nem szoktam samponra költeni ezért nem is próbálkoztam még vele.
Én is csak jót tudok mondani róla. Talán az illata az egyetlen, ami borzalmas számomra. De hamar elszáll, úgyhogy nem kell miatta különösebben aggódni. :) Meg persze a többi hajápolószer mellett el is veszik a szaga. Lehet, hogy kicsit szárít a sampon, de nem szoktam finomkodni a balzsam használatával, úgyhogy ezt is csak ritkán tapasztalom.
Gyorsabban nő tőle a hajam és nem is hullik annyira, a zsírosodáson is segít kicsit.
Eddig úgy néz ki, hogy még többször is meg fogom vásárolni. : )
Elég sokáig elég, keveset kell belőle használni. Apránként szoktam felvinni a fejbőrömre, felhabosítom még a tenyeremben és belemasszírozom. Kicsit több időt kell így szánni a hajmosásra, de megéri a végeredmény miatt.: ) Egy 5 percet a hajamon hagyom, így érezni lehet a koffein "hatását". (Főleg, ha belemegy a szemembe :D )
Nekem bevált, csak ajánlani tudom.

Ti próbáltátok már?! : ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések