2014. augusztus 17., vasárnap

Alapozás



Ti milyen alapozót használtok?! A megfelelő alapozó kiválasztása nagyon fontos. Tökéletesen kell passzolnia a bőröd tónusához. Ami rettentő nehéz feladat, már csak azért is, mert például nyáron sokkal barnábbak vagyunk, mint télen. Nem is érdemes nyáron nagyon bekenni magad, a nagy melegben nehogy elmaszatolódjon.
Az alapozót ne maszkként használjuk a bőrünkön, mert nem túl szép látványt nyújt. Ne az egész arcunkat maszkírozzuk el, hanem ahol nagy szükség van rá.
Azt is el kell dönteni. hogy milyen fedést szeretnénk. Akinek nincsenek nagy bőrhibái, pattanásai annak elég a gyengét választania.
Ha már van egy bevált márkánk, alapozónk, ne vegyünk meg látatlanban egy másik fajtát.

Én csak nagyon ritkán szoktam használni alapozókat. Ha mégis, először jól megtisztítom, zsírtalanítom a bőröm, hogy a szennyeződések ne maradjanak rajta. Először is az alapozóval kezdem. Aztán jöhet a korrektor, így a pattanásokat jobban el lehet tüntetni. Végül a por. De ezt sem túl vastagon.Este lefekvés előtt mindig le szoktam mosni az arcomat, hogy ne maradjon rajtam éjjelre.
Ha teljesen kész vagy, csak akkor érdemes szempillaspirált és társait használni.
De a legfontosabb szerintem, hogy éjjelre semmilyen alapozó vagy szemfesték ne maradjon rajtunk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések