2014. július 31., csütörtök

Gyapotvirág dezodor



Nemrégiben próbáltam egy dezodort. Ami remekül bevált, amin nagyon meglepődtem. Eddig nem ismertem ezt a márkát. Most valahogy mégis felkeltette az érdeklődésemet. véleményeket olvastam róla, ami elég vegyes.  Én egyáltalán nem bántam meg :) Az illata kellemes, virágos. Ami úgyszintén sokáig megmarad. Csak jókat tudok róla mondani. Ami még jobb, hogy teljesen növényi, alkohol meg minden ilyesmitől mentes. Egyáltalán nem drága termék (690.-), szerintem a szupermarketekben drágábbakat lehet venni. Nyáron a nagy melegben is tökéletesen beválik :)

 Golyós dezodor - Gyapotvirág
"Nem kell lemondania a frissesség érzéséről a nap végén sem! Ha a Golyós dezodort választja, a indiai gyapotvirág megnyugtató, édes illata elkíséri Önt reggeltől estig. A hozzáadott aloe vera gél gyengéden óvja bőrét, a növényi eredetű izzadásgátló összetevők pedig garantálják a felülmúlhatatlan frissességet. Alumínium-, alkohol- és parabénmentes. Nem hagy nyomot a ruhán."

Ezért úgy gondoltam kipróbálom a többi terméküket is. Interneten lehet rendelni, 9 900 Ft felett ingyen szállítják ki, gondoltam belevágok.
Ajándéknak lehetett mellé választani két darab terméket, elsőnek az arcápolós zselés krémet pipáltam be, másodiknak meg a parfümöt. :) Volt meglepetés ajándék is,de azt nem mertem bevállalni.:)
15 db termékre számíthatók így. A szállítási idő 5-7 munkanap. Alig várom, hogy megérkezzen és tesztelhessem őket :)

 Erről majd írok még. : )
Ha nektek is megtetszettek a termékek, innen tudtok rendelni:  http://yves-rocher.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések