2014. július 23., szerda

Szőrtelenítés

Borotva
Legegyszerűbb módszernek mondják. Arra kell figyelni, hogy a borotva mindig megfelelően ki legyen tisztítva. Csak saját borotvát szabad használni. Akinek száraz a bőre, előtte fél órával érdemes bekrémezni a bőrfelületet.
Tilos szárazon borotválkozni, mindig használjunk borotvahabot, krémet vagy tusfürdőt. A Niveának van egy olyan terméke, amely tusfürdőnek és borotvakrémnek is jó. Nekem az a kedvencem, bár mostanában már nem láttam a boltokban. Borotválkozás után érdemes bekrémezni a bőrt, ne hogy kiszáradjon.
Én ezt a módszert nem szeretem. Hamar visszanőnek tőle a szőrszálak és időigényesebb is.


Gyanta:
Először mindenki húzza a száját, amikor meghallja a gyanta szót. :D Talán az első pár alkalom kellemetlen, utána már meg lehet szokni. Kicsit időigényes, mindig melegíteni a gyantapatront. Vannak hideg gyantacsíkok is, de nekem nem igazán váltak be. Végeredmény szempontjából talán ez a legjobb, mert jól látható az a felület amelyet már legyantáztál. Vigyázni kell ne, hogy túl forró legyen a gyanta, mert megégethet. Én ezt úgy szoktam megnézni, hogy fejjel lefelé állítom és ha rögtön elkezd kifolyni akkor biztos túlmelegítettem. Ilyenkor várni kell vele pár percet.
Ha a végén marad gyanta a bőrömön olajjal és vattapamaccsal szoktam leszedni.

Epilálás:
Talán ez a legköltségtakarékosabb megoldás. Hiszen csak egyszer kell megvenned az epilátort.
Sokan ezt a megoldást is fájdalmasnak mondják, én már ezt is megszoktam. :D
Az epilátor a szőrszálakat gyökerestől távolítja el, így az újranövésnél kevésbé láthatóan nőnek vissza. Nekem ezzel a megoldással se tart hetekig a szőr visszanövése, mint ahogy ezt állítják. Ettől függetlenül ez a legtartósabb megoldás.
 Én Rowenta epilátort használok, az ára kb 15 000 Ft volt. Teljesen meg vagyok vele elégedve. Több különböző fej is jár hozzá. Szeretem a Rowenta termékeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések