2014. július 24., csütörtök

Termékeim


Ha tisztálkodásról van szó, legtöbbször Nivea tusfürdők közül válogatok. Imádom, mindegyik terméknek remek illata van. A választásom most Diamond Touch és Cashmere Moments  krémtusfürdőkre esett. Az Euro Family boltban leárazás volt,így darabja 490 forint.

A Nivea tusfürdők közül a kedvencem a Nivea Doubble Effect. Kellemes, lágy illatú. Ideális megoldás a borotválkozáshoz. Avokádó olajat és frissen préselt gyümölcsök keverékét tartalmazza amely hidratál és véd egyben. Krémes habja még a legapróbb szőrszálak borotválását is megkönnyíti mind amellett, hogy nem szárítja a bőröd. Így praktikus megoldás, kettő az egyben :) Mostanában sajnos nem látom a boltokban.

"Diamond Touch: Csempéssz egy kis luxust a mindennapokba! A krémtusfürdő gyémánt csillogása a fehér kála különleges illatával párosulva simává és gyönyörűvé varázsolja bőrödet.
Cashmere Moments: Kasmírpuhaságú bőr: Kényeztesd bőrödet értékes kasmírproteinekkel, és engedj a simogató orchidea illat csábításának."


Dezodorokból úgyszintén Nivea a nyerő. Nivea Angel Star  golyós dezodor az egyik kedvencem. Csomagolása szép, de nem túl praktikus, üveg nehézzé teszi, szóval nem éppen a táskába való. Epilálás után bátran bekenhetem a hónaljam vele, nem csipi ki. Ugyan ez elmondható a Nivea Pearl&Beauty Sprayről is. Selymes lesz tőle a bőröm. Színezőanyag mentes. Illata kellemes.
A Fa Purple Passion dezodort, csak azért vettem meg, hogy kicsit újítsak. Erős, trópusi illata van. Epilálás után nem ajánlom, kicsípi a hónaljat. Szerintem nem annyira tartós, mint a Nivea.

Az Yves Rocher termékekről pedig sok jót hallottam. Eddig szemezgettem vele, most pedig beszereztem egy dezodort. A gyapotvirág illatúra esett a választásom. Növényi eredetű dezodor, alumínium, alkohol- és parabénmentes. Édes, lágy illata van.  Eddig még nem nagyon volt alkalmam tesztelni, de eddig bevált. 690 forintba került, 50ml. Az ára sem vészes.

Arcápoláshoz pedig a Clean&Clear mitesszer eltávolító arctonikot használom. Nem igazán vált be, szárítja a bőröm és ugyanúgy zsírosodik is.
Oriflame arctisztítókat nagyon szeretem, jól habzik és az illata is kellemes.  Feketeáfonya és levendula kivonatot tartalmaz.


Hajápoláshoz rengeteg terméket kipróbáltam már. Hamar zsírosodik a hajam, ezért nem mindegy milyen terméket választok. Az egyik kedvencem a Balea Professional sampon koffeinnel. Nem tartalmaz szilikont, erősíti a hajat, gyengéd, fejbőrt kímélő. Talán még gyorsabban is nő tőle a hajam, nem is zsírosodik annyira. Az illata nagyon tetszik, kellemes, sokáig érződik a hajon. Nekem bevált.

Kipróbáltam a Jojoba&Cucumber hajpakolást. Hát őszintén szólva ki fogom dobni. Ennyire rossz hajápolószerem még nem volt. Semmi hatása, nehezen lehet kimosni a hajból és az illata is szörnyű.

Hajmosás után pedig Gliss Kur Hair Repair tápláló olajos sprayt használok. Folyékony keratint tartalmaz. Nem szálkásodik a hajam és könnyen kifésülhető lesz. Narancsos illata van, a hajamon sokáig érződik. Egész jól bevált. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések