2014. július 30., szerda

Oriflame




Általában nem szeretek látatlanban megvenni semmit sem. Talán az Oriflame termékcsalád az egyik amit így meg merek kockáztatni. Még nem bántam meg egy rendelésemet sem. Régen az Avon volt még  ilyen prospektusos. Az Avon termékeket nem igazán szeretem. Nekem nem váltak be.
Amit nagyon szeretek még, hogy minden prospektusban rengeteg akció található.
Az Oriflame termékeknek nagyon jó az illatuk és általában sokáig megmaradnak.
A parfümök nem nyerték el igazán a tetszésem, talán az az egyetlen. Legalábbis amiket eddig rendeltem nem nagyon maradtak meg az illatuk.
A kedvenceim a tusfürdők. A gyümölcs illatúak nagyon jók, főleg nyáron. Szép kiszerelésben kaphatók. A mennyiség is megfelelő és az áruk sem magas.
Az arcápoláshoz is innen szoktam rendelni legtöbbször. Imádom a habos arclemosókat. Jól tisztítanak, én mindennap szoktam használni reggel. Így egész nap nem zsírosodik a bőröm. Tonikot is próbáltam már, azt is nagyon megszerettem.
A sminkeket még igazán nem próbáltam, de nem is szoktam magam sminkelni állandóan, úgyhogy arra nincs szükségem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések