2014. augusztus 10., vasárnap

Oriflame termékcsalád



Discover Brazil tusfürdő
És itt van az egyik kedvenc tusfürdőm, a Discover Brazil Passion. Üdítően friss illata van. Trópusi virágokra hasonlít. Ami sokáig megmarad, nyáron a nagy melegben kellemes.  Zselés állagú, jól habzik. Sokáig kitart. Sokszor akcióban vannak a tusfürdők.

Hairx Color Protect sampon
"A sampon védi és hosszan megőrzi a festett haj színét és gyengéden tisztít. Baobablevél-kivonatot tartalmaz. Mindennapi használatra is alkalmas. 250  ml" 699.-

Színvédőnek vettem, jól habzik, és kellemesen csalódtam benne. Dúsította a hajamat, nem kellett még utána különböző hajkencéket használnom. Nagyon sűrű krémes állaga van és elég belőle keveset használni. Az illata pedig nagyon tetszik. Nem zsírosítja a hajat. Szerintem olyan epres szaga van, amit különösen imádok.




Milk&Honey krém
"Pazar kéz- és testápoló krém, amely hidratálja, kondicionálja és táplálja a bőrt. 250  ml" 1899.-

 Márr többször rendeltem, nagyon jó mézes illata van. Én valami akcióban vettem, és úgy nem ennyibe került. De ez sem olyan vészes ár érte.
Hamar beszívódik, nem marad zsíros a bőröm. Mindennap ezt használom, leginkább kézkrémnek. Egyszerűen imádom. Az illata nagyon kellemes, mézes. :)

Coctails &the City testápoló
"A Cocktails & the City Fashion Addict testápoló lotion selymesen puhává teszi a bőrt. Gyümölcsös, fűszeres illatát a málna, a kakaó és a pézsma aromája teszi különlegessé. Tápláló shea-vajat tartalmaz. 200  ml" 1299.-

 Ötletes a kivitelezése. Az illata nem nyerte el a tetszésem. Epilálás után szoktam használni a lábamon és nem pattog ki utána a bőröm.




 Muse Eau de Toilette parfüm

"A Muse Eau de Toilette egy romantikus, nőies illat. A zöld levelek, a gyengéd ibolya és az érzéki pézsma varázslatos csokra. A megfelelő illat egy délutáni találkozóra. 30 ml" 2599.-

Kipróbáltam ezt az Oriflame parfümöt. Édes virágillatú. Aranyos kis formája van, szép lilás. De ezenkívül nem tudok több pozitívumot írni róla. Az illata szinte alig érződik. Egyáltalán nem marad meg órákig. Drágának tartom ezért a kicsi parfümért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések