2014. július 14., hétfő

Nyári tusolókalauz


Ziaja és Alberto balsam - kettő számomra új márka

Úgy döntöttem, kipróbálok valami újat. Eddig már rengeteg márkát próbáltam. Most kezdtem csak felfigyelni, erre a számomra ismeretlen Alberto Balsam termékekre. A név megtévesztő, más hajjal kapcsolatos termékkel is foglalkoznak, nem csak balzsammal :). Eddig egész jól bevált, málna illatút választottam - ez tetszett meg legjobban. Kellemes illata van, kevés elég belőle, jól habzik és tisztít. A balzsam puhává varázsolja a hajat, meg vagyok vele elégedve. Az ára sem mondható magasnak a többi márkához képest és széles skálán lehet válogatni az illatok közül, így egy próbát mindenképp megér szerintem.

Tusfürdőfronton a Ziaja márka felé nyitottam, kedvező ár és hasonlóan széles termékpaletta várja az érdeklődőket, ráadásul egész egzotikus illatvilág mellett! :) Egy olivás és narancsos került hozzám, az illatuk használat után követ még egy darabig. A doboz formás és kissé szokatlan az áttetsző színes flakonok miatt, ez viszont fel tudja dobni a fürdő hangulatát. Nekem nagyon megtetszett. : )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések