2014. július 26., szombat

Herba Vita Száraz Sampon



Nemrég bukkantam rá erre a csodaszerre. A Dm üzletben lehet kapni, 700 forint körül van az ára. Az állaga hasonló a hintőporéhoz. Amikor zsírosnak érződik a haj, de még nem akarod megmosni akkor kell beledörzsölni a fejbőrödbe. Én az ujjaimra szórók és úgy próbálom eloszlatni a fejbőrömön. Semmiképpen ne a samponnal szórd a hajadba! Egy nedves törölközővel szoktam átdörzsölni a hajam, hogy elmúljon a "fehér" hatás. Utána az arcomat is meg szoktam mosni, hogy a ráhullott por lejöjjön. Én nagyon szeretem, azon kívül, hogy eltünteti a haj zsírosságát még egyfajta tartást is ad a hajnak. Ilyenkor lehet vele játszani, konty, copf, stb. : )
Egy flakon több mint fél évig elég. Akinek gyorsan zsírosodik a haja mindenképpen ajánlom. Egy próbát megér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések