2014. július 28., hétfő

Hazug csajok társasága - Pretty Little Liars


A főszereplő négy, kb.17 éves lány, akiknek az egyik barátjuk eltűnik, majd egy év múlva előkerül a holtteste. A lányt megölték és a rendőrség keresi a gyilkost, ezzel egy időben pedig a lányok SMS-eket, és e-maileket kapnak egy ismeretlentől, aki mindig –A.-ként szignálja fenyegetéseit. Eközben a lányok sok mindenre rájönnek, kiderül, hogy sok emberben nem bízhatnak, közben a saját kis titkaikat is őrizgetik. Azonban ez a bizonyos A mindent tud, figyeli őket. Szinte az összes szereplő gyanúsítottként is felmerül. Aztán kiderül, hogy A nem egyetlen személy, de ez csak tovább bonyolítja a dolgokat. Amikor közel kerülnek A személyazonosságához, valahogy mindig elintézik, hogy a lányok ne tudjanak meg semmit. Azonban ők mindenképp fényt akarnak deríteni arra, hogy ki ölte meg a barátjukat, Alisont.
 
Sokak kedvence végre megérkezett Magyarországra. Pár hónapja kezdtem el nézni, még a magyar szinkron megjelenése előtt. Már az első részek is tele voltak izgalmakkal, nem tudtam abbahagyni.
Nekem az egyértelmű volt már a legelejétől, hogy Alison él. Hiszen akkor a történet se lett volna izgalmas. :) Az kicsit idegölő, hogy már az 5.évadnál járok és még mindig nem tudom kicsoda A. Amióta Alison visszatért szerintem kicsit ellaposodott a sztori. Idegesít, hogy ilyen hazugságokba keverte bele a lányokat. Mióta megjelent, a csajok teljesen megváltoztak. Az meg egyértelmű, hogy Shana nem lehetett A . Nem is értem mért hitték el. :) A kedvenc szereplőm Aria és Spencer. Hannat és Emilyt kevésbé szeretem.


Kicsoda A ?!
Szinte bárkire rá lehetne húzni A szerepét, meg persze ugyanennyi lehetőség adódik cáfolni is azt.
Én Jessicara is gyanakodtam, élve eltemette a lányát, később persze vele is végeznek.
Itt van pár elmélet:

Alison DiLaurentis:
- feltűnési mániája miatt ő is lehet A, így mindig a középpontban lehet
- másnak adta ki magát (Vivien Darkblom)
- rengeteg titka van, még az előkerülése után, és a lányok előtt is

Jason
- tagja a N.A.T. klubbnak
- nem emlékszik az éjszakára amikor Ali eltűnt
- nem túl kedves Alisonhoz
- Jessica védhette a fiát

 Melissa
- valószínüleg közrejátszott Mrs DiLaurentis halálában
- elismeri, hogy ő volt a Szivek királynője
- mindig is utálta Alisont
- Ian vőlegénye volt
- hazudott a terhességéről
- az apjával van egy közös titkuk

Melissa apja
- folyton titkolózik
- van egy közös gyereke Jessicaval
- a kertjükben találták meg Jessica holttestjét

 Jenna
- neki van rá a legtöbb motivácója, a lányok megvakították
- hazudott a műtétje sikerességéről
- Alisonnal már az elejétől fogva utálták egymást

Spencer
- nem emlékszik az éjszakára, amikor Alison eltűnt
- sokszor be volt gyógyszerezve
- néha nem szívlelte Alisont

Aria
- főcím végén az összes évad alatt ő "pisszeg"
- a lányok sok üzenetet kaptak írottan, Ezrának írógépje volt, amelyről Aria írhatta is őket
- az egyik főképen a lábán egy bilincs van

Szerintetek kicsoda A?! Közülük lehet valaki, vagy valaki teljesen más?!

7 megjegyzés:

  1. szia:)
    bármilyen meglepő, a sztori elején a lányok 14-15 évesek! :O én is meglepődtem, tekintve, hogy szinte mindenkit 30 körüli színésznők játszanak (kivéve ugye Sasha, aki 17).
    én már kezdem feladni a kitartó nézést, sokszor tervezem, hogy abbahagyom, de nehezen válok meg sorozatoktól.. + eltántorít az, hogy még 2 évadot berendeltek, szóval valószínűleg még egy ideig nem tudjuk meg, ki A. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)

      Igen, olvastam már róla.: ) Szerintem Hannah tűnik a legfiatalabbnak a lányok közül. Alisont többnek gondolnám.
      Nekem ez volt az egyik kedvenc sorozatom egészen az 5. évadig. Most, hogy Ali visszatért szerintem a sztori kicsit ellaposodott. De én nem adom fel! Már nagyon szeretném tudni kicsoda A !
      A mostani évadzáróban Mona állítólag meghalt (bár egy interjúban azt nyilatkozta, hogy állandó szereplő marad a sorozatban). Pedig Ali A, vagyis ebben az utolsó részben erre lehetett következtetni. De engem már teljesen összezavart : D
      De az is lehet, (mint a könyv változatban) tényleg van egy ikertestvére.

      Remélem hamar kiderül már!!! : )

      Törlés
  2. Szia:) nem tudnád hogy Ali pontosan mikor kerül elő hányadik évad hányadik rész?:)

    VálaszTörlés
  3. 4.évad.24.részében jelenik meg először én úgy tudom : )

    VálaszTörlés
  4. hol lehet a 4 évadot megnézni?

    VálaszTörlés
  5. sorozatbarat.info-n fent van az eddigi összes rész : )

    VálaszTörlés
  6. indavideon is fent van az osszes resz:)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések