2014. július 12., szombat

Dm box

Hogy mi ez?
Évente 4-szer kerül megrendezésre, eddig ez volt a  2. Az első 500 (mindig változik) jelentkező kap csomagot, 3 héten belül lehet átvenni a kiválasztott dm üzletben.Másnap kapsz e-mailt, hogy bekerültél-e.  A csomag értéke:6000-20000 Ft között mozog, de nekünk csak 2990 Ft-ot  kell érte fizetni.

Nemrég hallottam én is a dm kedvence dobozról.
Örültem neki, hogy még időben értesültem  róla. Sajnos viszont nem sikerült bekerülnöm a szerencsések közé. Az elején még úgy volt, hogy az első 100, 500 vagy 1000 (ez mindig változik ) ember kerül be. Most már kisorsolják a szerencséseket. Talán ez a megoldás jobb. :)

Remélem legközelebb sikerrel járok. A következő ilyen kedvence csomag októberben várható.

2014 áprilisi csomag














A következőket tartalmazta:
Nivea zuhanyzás közbeni testápoló tej: 1299.-
Alverde tusfürdó: 499.-
Vademecum repair fogkrém: 489.-
Gliss Kur hajápoló olaj: 2499.-
Scholl elektromos lábreszelő: 12990.-



A lábreszelőről olvastam, hogy a fej amit kell hozzá venni elég drága (4000Ft ) és nem is a legjobb.  A többi terméknek örültem volna :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések